• Cia80

SYLTFISK

Skrutt,
    Bebislängtan har börjat bli starkare nu. Träffade sambons brorson igår och han är ju så söt. Han är 2 månader.

Pratar ibland om bebis, som t.ex. det jag skrev i inlägg 1264 och då skrattar bara sambon. Det känns positivt

• Cia80

lusse,
    Jag får se till att träna ordentligt

• Cia80

Skrutt,
    Ja, det känns skönt
    Så som vanligt hoppas jag på att en spermie ska slinka in. (Undrar hur många gånger jag har skrivit det nu)

• Cia80

Skrutt,
    Hehe, inte enligt sambon. Han vill ju inte att jag ska hoppas varje månad. Om nån av er kommer på hur man gör då så får ni gärna tipsa mig

• Cia80

Skrutt,
    Så här nära bebis har jag aldrig varit förut. Superspännande samtidigt som det är lite skrämmande

• Cia80

skrutt,
    Haha..det var en bra fråga...vänta ska jag kolla i kalendern och sen göra en uträkning på fl. Återkommer med svar

• Cia80

Skrutt,
    Hmm..de mest fertila dagarna börjar idag.
    Så vi får väl se om vi kan få till nåt ikväll.
    Uj, det låter ju som att vi försöker få bebis redan

• Cia80

lusse,
    Nä, han har inte så stor koll på när jag har ÄL, men det har ju iofs inte jag heller
    Dock brukar jag säga när det är dags för mens.

• Cia80

Skrutt,
    Jag ska försöka, tro mig
    För sen får jag ju inte sex förrän nästa helg.

• Cia80

lusse,
    Känns inte som att jag har så stor användning för dem nu när vi inte försöker. Tänkte att jag skulle hålla mig borta från sånt, ialla fall i början.

Åh, då kommer vi ju gifta oss samma år

Frila,
    Jösses
    Men eftersom sambon ser det som en chans om jag blir gravid så kan han ju inte vara helt emot att ha sex när jag äl

Hehe, det vore nåt om äl bara inträffade på helger, ialla fall fram till juli. För sen är det ju meningen att vi ska vara sambos på heltid, men jag vågar inte ta ut nåt i förskott.

Svar på tråden SYLTFISK