• Cia80

SYLTFISK

lusse,
    Ja, jag vill också ha en riktig bröllopsklänning. Vet att det är många som gifter sig i en sommarklänning när de är utomlands, men jag vet att jag skulle ångra mig resten av mitt liv om jag inte hade en bröllopsklänning med släp och så. Jag menar, det är väl enda gången i livet man får ha släp?

Nu har jag registrerat mig på gamman

• Cia80

lusse,
    Ja, visst är det mycket som är viktigt. Jag menar, det ska ju inte vara som en vanlig dag

Jag heter också samma där som här

• Cia80

lusse,
    Så skulle jag nog velat ha det om vi gifte oss i kyrkan.
    Nu blir det nog dock lite svårt med att sova på olika ställen
    Sen vill jag nog att han ska veta hur jag ska se ut, men jag vet inte. Är lite splittrad ang. det. Tur att det är ett tag kvar

• Cia80

lusse,
    Har du lust att gå in och läsa min pres på gamma igen. Har gjort om den lite efter att jag läste på din sida

• Cia80

lusse,
    Ja, det är nog tur att vi har så gott om tid. Man hinner väl ändra sig flera gånger om

Nåt du tycker jag ska ändra på?

• Cia80

Kelso,
    Oj, det är ju ingenting!
    Får man fråga hur länge ni varit tillsammans?

lusse,
    Det är nåt jag oroar mig lite för. För jag kommer ju inte ha samma frisör på bröllopsdagen som jag har nu. Tänk om det blir katastrof!

• Cia80

Fi,
    Ja det blir säkert bra. Nu ska jag sluta oroa mig, ett tag ialla fall

Jag gillade förslaget som jag gav sambon igår, det där med en 1-åring som tultar i sanden på vårt bröllop. Men han verkade ju inte riktigt lika sugen som jag. Vad gör man?

• Cia80

Thulan,
    Det var värst! Ska alla åka till Paris nu för tiden?
    Har en vän som var där i helgen och sambon åker dit i slutet på maj. Alla utom jag får åka

lusse,
    Ja, man kan ju hoppas. Men ska vi få bebis i feb så måste han väl komma på bättre tankar snart gissar jag

Svar på tråden SYLTFISK