• Cia80

SYLTFISK

Åh, vad jag längtar nu.
    Inbillar mig t.om. att jag har symtom. Jösses, var ska det här sluta?!

• Cia80

Fröken,
    Förlåt, det är inte meningen.
    Det borde ju inte vara några symtom än, ska ju inte ha mens förrän i slutet på månaden.
    Kom väl fram till att jag har äl nu,

• Cia80

lusse,
    Uj, jag pratade i tfn med sambon och sa att jag längtade efter bebis. Men nä, vi ska allt vänta till dec-08.
    Hur ska jag klara av det? Sen är frågan hur ni ska överleva det mina underbara vänner. Jag menar, det är ju massor av månader kvar.

• Cia80

Fröken,
    Så gullig du är!
    Får nästan tårar i ögonen över att ni, främlingar, bryr sig om lilla mig.

Nä, jag kan ju inte göra så mycket ang. bebisverkstan. Bara hoppas på att det smiter en spermie.

lusse,
    Ja, visst är det hemskt ibland.
    Det känns ibland som att det alltid är sambon som har sista ordet, ialla fall i de här stora frågorna.
    Att jag måste rätta mig efter honom. Men det var som jag sa, jag har inget val.
    Enligt honom så har jag det och det skulle isåfall vara att jag gjorde slut. Men jag ser inte det som nåt väl, för jag älskar honom och jag vill gifta mig och skaffa barn med honom.

• Cia80

Vi kommer finnas här för dig fröken, det kan du lita på.

• Cia80

lusse,
    Åh, så skönt att höra att man inte är ensam om att bli "överkörd"
    Ibland känns det som att mina känslor eller min längtan inte alls räknas.
    Undrar om han tror att det kommer gå över ju mer tid som går.

• Cia80

lusse,
    Vi har det inte lätt.
    Ibland önskar jag att sambon kunde känna hur jag har det.
    Tror inte han ens kommer att komma i närheten av att längta lika mycket som jag gör.

Äsch, nu måste jag sova. Någon som kommer vara online imorgon förmiddag?

• Cia80

Fröken,
    Nä, det tror inte jag heller.

Men då kanske vi hörs imorgon då, börjar inte jobba förrän 13.30

Sov gott mina vänner!

• Cia80

Fröken,
    Min sambo är likadan. Han vågar inte säga "nu kör vi". Men skulle det bli något nu när vi kör avbrutet så skulle han bli jätteglad. För som han sa: Det är ingen risk, det är en chans. Det måste ju betyda att han verkligen vill ha bebis.

Sen är det ju som ni säger 9 månaders leveranstid.

lusse,
    Jag har också tänkt olika scenarion. Tänk om jag skulle råka bli gravid innan bröllopet och det blir så att jag antingen är höggravid eller bebis är för liten för att flyga. Då kan vi ju ge upp drömmen om Thailand och gifta oss senare, om det nu blir av nån gång.
    Men skulle jag bli gravid snart så kommer ju bebis inte vara för liten för att flyga.

Åh, vad jag svamlar. Hoppas ni fattar nåt av det jag skriver.

• Cia80

lusse,
    Det är så sambon resonerar också. För egentligen vore det väl inte superbra om vi blev gravida nu eftersom vi aldrig har bott ihop. Tänk om det går åt skogen i höst

Jag mår helt ok idag.

Svar på tråden SYLTFISK