SYLTFISK
Frila,
Men kommer du till Linköping så måste vi ju träffas!
Frila,
Men kommer du till Linköping så måste vi ju träffas!
lusse,
Ja, jag får försöka med det.
Nä, nu måste jag sova. Ska ju upp 5.30!
Sov gott tjejer!
Kram
Hej tjejer!
Ännu en dag på jobbet avklarad.
Nu är det bara jobbet här hemma som är kvar. Har satt igång diskmaskinen, borde dammsuga lite och sen har jag en hög med stryktvätt *Suck*
På tal om det jag skrev igår. Att jag försöker få sambon att kanske vilja försöka få bebis på semestern. Jag har idag gått och analyserat hans svar. Som vi vet kan man ju gå och fundera hur länge som helst och tolka det bäst man vill
För grejen är att han inte sa tvärt nej, utan han skrattade mest och sa nåt i stil med: "jaså, det tycker du"
lusse,
Ja, det verkar som så. Är kanske för att få oss att hoppas så de sen ska "slå undan benen" så man blir besviken...återigen...
Jag hoppas verkligen att han kommer på bättre tankar samtidigt som jag blir lite rädd. Har så svårt att se mig som mamma. Kommer jag verkligen klara av det?
Hehe, vad gullig du är. Dock tror jag faktiskt att någon av er kommer hinna före
lusse,
Jag hoppas att din magkänsla har rätt
En jobbarkompis upplyste mig om att det bara är 5 veckor kvar tills jag går på semester. Det är ju ingenting! Går sambon med på att försöka få bebis i sommar så är det ju inte alls lång tid kvar, jösses!!
Sambon kommer hem ikväll. Ska försöka hålla tyst om bebis, men det kan nog bli svårt.
När jag gick hem från jobbet så mötte jag självklart nykläckta bebisar som väntade på att få åka hem från sjukhuset och stora magar som passerade.
lusse,
Ja, jag har ju upplyst honom några gånger så helt emot bebis kan han ju inte vara.
Önskar att jag blir gravid snart, då behöver vi inte tänka på det där när man ska starta och så.
Nä, det är svårt. Men som sagt, jag ska försöka...ialla fall ikväll.
Nä, det är ju var och varannan dag jag träffar på magarna och bebisarna.
lusse,
Jag försöker, tro mig
Förlåt, vi kan prata om nåt annat.
lusse,
Lycka till med boken!
Hoppas att vi hörs snart igen.
Tack för att du orkar lyssna.
Kram vännen
lusse,
Lyckades inte hålla tyst.
Det är ju fasen bebisar överallt!
Tittade på Men in Trees = en var gravid.
Tittade lite på Roomservice och då dök Anders Lundins bebis upp.
Tittade på Greys ännu en bebis.
Ahhhh!!!
Nu sa sambon att han ville att bebis skulle vara i magen när vi gifter oss, men det vet jag inte om jag är så sugen på. Tänk om man mår jätteilla.
Fröken,
Det har du rätt i. Lite illa kan jag nog må, men är det så man behöver bo på toaletten så är det ju inte så kul.
lusse,
Jo, det är det väl. Bara jag som inte inser det just nu eftersom jag längtar så mycket nu.
För då kan jag ju ge upp drömmen om att försöka få bebis på semestern i sommar.
Så gulliga ni är!