• Cia80

SYLTFISK

lusse,
    Haha, det verkar nästan som så Vilken årgång är din sambo?

Du har så rätt så. Vi kommer få uppleva både att bli fruar och mammor nån gång i framtiden. Jag får väl försöka göra det som sambon gör: Leva i nuet. Fast det är svårt

• Cia80

Fröken,
    Jag tycker det är jättesvårt att leva i nuet. Jag vill ju uppleva allt det underbara nu!

• Cia80

lusse,
    Åh, så unga ni är!

Det är ju lång tid kvar till juni-09. Jag får "bara" vänta till dec-08, men det är lång tid det med.

• Cia80

lusse,
    Jag menade inget negativt med det. Förlåt om du tog illa upp.
    Vi har varit tillsammans i 1 år och 9 månader. Har bott i hans lgh i ca 1 år.

Men vännen, det är ju inte alls säkert att jag hinner plussa innan ni börjar. Det kanske t.om. blir så att du hinner plussa innan mig.

• Cia80

Skrutt,
    Ja, som sagt...han kommer överlycklig när vi väl får ett +.

Fröken,
    Ni har ju varit tillsammans jättelänge
    Självklart är det dags för er att ta nästa steg :)

lusse,
    Det är klart vi ska följas åt.

Nu är det dock dags för mig att traska till jobbet. Men jag hoppas att vi hörs ikväll.
    Ha en fortsatt bra dag och lycka till med samtalet lusse.
    Kram

• Cia80

Hej tjejer!
    Nu har jag läst alla sidor som ni skrivit medans jag jobbat och slitit

Grattis lusse!
    Nu blir jag ju nästan lite avis på dig
    Tänk om min sambo kunde säga så, men nä.

Jag har aldrig varit i Ullared och jag känner väl inte nån direkt längtan att åka dit heller, men är det det som krävs för att träffa er så
    Skulle ju vara jättekul att ses!

• Cia80

lusse,
    Hmmm, lite veliga är de allt
    Men vi får väl se. Sambon sa ju häromveckan: Vi får väl se hur vi känner i höst...
    Men att få bebis i vår får jag nog ge upp. Men satsar vi på i höst så kommer förhoppningsvis bebis inte vara alltför liten om/när vi åker till Thailand.

Nä, sthlm är inte långt bort för min del. Tar ca 2 timmar tror jag och ses vi i sommar så kan jag nog försöka fixa så jag kan sova i min fasters lgh, annars får vi väl ta in på hotell och dela på kostnaden. Sånt löser sig ju alltid.

• Cia80

lusse,
    Jag hoppas det

Nu har vi börjat prata om att vi ev. ska åka på en sista minuten resa i sommar så nu försöker jag få honom till att vi ska göra bebis då (Det är otroligt att han står ut med mig )

Ja, visst löser sig boendet. Min faster bor på Kungsholmen, så det är ju inte så jättecentralt.

• Cia80

lusse,
    Ja, jag tänkte jag skulle försöka få med sambon på den idén.
    Han har dock fortfarande inte försökt få fram den där bilden jag pratade om. Men jag får väl försöka låta honom att smälta det så att han kanske kommer och säger att det inte låter som en dum idé. Undrar om det någonsin skulle kunna ske?

Vi vet inte riktigt vart vi vill åka. Tänkte att man kunde kolla nån dag i sommar och sen i stort sett åka dagen efter, eller nåt

Kungsholmen är dyrt fast gratis för mig
    De har sommarstuga utanför Norrköping så de är där hela sommaren.
    Har vi pratat nåt om när vi ska ses? Vilken månad?

• Cia80

Frila,
    Ja, vi har väl pratat lite om att vi tjejer ska träffas. Sthlm är inte så långt bort för min del och så kan jag säkert fixa boende till mig (men det är inte alls säkert)
    Jag har semester sista veckan i juni och de två första veckorna i juli.

Vi vet inte riktgt vart vi vill åka. Det blir nåt spontant

Vi sparar också pengar, till bröllopet. Men vore kul att åka iväg någonstans.

Svar på tråden SYLTFISK