SYLTFISK
lusse,
Hmm...jag kan nog inte påstå att jag är normal.
Jag har ju som sagt införskaffat en vagn lååångt innan det är dags för bebis.
Jag har för mig att jag hade kudde under magen när jag var liten, typ när man lekte mamma, pappa barn
lusse,
Hmm...jag kan nog inte påstå att jag är normal.
Jag har ju som sagt införskaffat en vagn lååångt innan det är dags för bebis.
Jag har för mig att jag hade kudde under magen när jag var liten, typ när man lekte mamma, pappa barn
Skrutt,
Japp
Vore nog konstigt om jag inte vore det
Dags att sova för min del också. Blir en lång dag imorgon. Först har jag golflektion mellan 11.00 och 13.00 sen börjar jag jobba 13.30-21.30.
Ta hand om er så hörs vi!
Kram
Hej tjejer!
Äntligen är jobbhelgen över!
Kikar bara in en snabbis, ska umgås med sambon.
Jag hoppas att vi hörs imorgon. Då är jag ledig så jag har gott om tid till att hänga här
Hej tjejer!
Nu är jag ensam igen och har utsett denna dag till en slappardag.
Bebislängtan håller i sig, men nu ska jag försöka fokusera lite mer på golfen. Har bara två lektioner kvar
Sen är det dags att börja plugga för teoriprovet och till sist är det uppspel. Men uppspelet blir nog inte förräns i juli kanske, måste träna mer.
Jaha, då var det dags för magen att göra sig påmind.
Men inte kan man väl känna av nåt såhär tidigt?? Har BIM nästa vecka.
Skrutt,
Ja, det har varit skönt med en slappardag, har inte gjort mycket vettigt idag
Åh, nu ger du mig ju hopp återigen
Vill så gärna vara gravid. Önskar att det kunde bli ett plus så behöver jag inte "tjata" mer på sambon
Skrutt,
Det första huset såg ju jättefint ut!
Men hu vilket pris!
Det är ingen fara, som vanligt så inbillar jag mig säkert. Känner lite molande i magen, annars inget speciellt. Om inte diarré är ett symtom
Skrutt,
Nää...nu får du ge dig
Men vem vet....
Nja, det går väl inte så jättebra just nu. Vi har kollat mest på Saab 9-3 combi men vi funderar även på en sedan modell. Fast jag är nog mest förtjust i combi.
Skrutt,
Självklart får du prata om det vännen
Pratade med sambon i telefon nu och vi kom fram till att vi ska satsa på combi.
Måste hitta en till slutet på juni, känns lite pressande. Finns ju så många att välja mellan.
lusse,
Japp, nu är det dags att vara skenis igen
Försöker, som vanligt, att inte hoppas för mycket. Har inte sagt något till sambon.