SYLTFISK
Yoyna: you got mail!
Yoyna: you got mail!
Låter som om ni kommer få en bra lördag. Dunderfest sa du fröken? Låter skoj!
Ska till mamma och kolla schlager och sover väl där sedan så det blir nog inte så myckewt fl ikväll.
Förstår det susanna. Det är en sån känsla när man faktiskt är färdig. Och när man får första lönen från ett jobb som man vill ha och får använda sin utbildning för! Ett år är inte så mycket!
I juni ska jag och några kompisar fira 2 års dag - två sedan examen.
Ja, man kan nog inte betala mindre än vad jag gör om man tagit studielån i tre år eftersom jag började plugga när jag var 18 och betalningen beror ju hur gammal man är.
Känns som man kommer betala tills man är 60.
Det verkar som om ni tycker som jag om ECS. Hejade faktiskt på Serbien men hur kan ett bidrag som Ukrainas bli tvåa med så mycket poäng? Tänker inte kolla nästa år, östeuropa kan ha tävlingen för sig själva nästa år. Tycker Sverige borde göra som Italien och hoppa av skiten nu.
Hejsan.
Nu har sambon åkt till jobbet så jag blir själv inatt.
Har ni något planerat för kvällen?
Ja, det är allt tur att jag har fl när jag är själv. Funderar på att kika lite på Wallanderfilmen som går på 4 an ikväll men jag får se.
Har ju precis haft äl och kom på att om vi försökte på riktigt hade vi gjort allting "enligt böckerna", sex varannan dag. Synd bara att han envisas med skydd
Nu vet ni det, ifall ni undrade haha
Undrar också hur färgerna är irl. Någon som känner någon som har en vagn med djungelfärgerna som kan ta lite bilder?