Inlägg från: Fröken85 |Visa alla inlägg
  • Fröken85

SYLTFISK

God morgon syltisar!

Är det någon här? Vad gör ni idag?

Idag har jag rationaliserat bprt pluggandet genom att jag kom på att jag kan välja att redovisa två böcker jag läst tidigare istället! Fy på mig, men ack så skönt att slippa läsa idag.

Snart ska jag hem till lilla mamma och fika... Så mysigt så!

• Fröken85

Cia: Nämen oj, sambon chansar såpass mycket! Han börjar verkligen visa att han är redo ju. Ge honom bara lite tid så släpper nog spärren ännu mer för honom snart!

Skrutt: Jag har oxå en helvetesvecka framför mig nu. Jobbar väl ca 25 timmar + två inlämningsarbeten som ska göras + tre böcker som ska läsas. Jag kommer vara död på söndag, men då är det bara två dagar kvar innan sommarlovet. Om jag bara hinner göra min kompletteringsuppgift innan oxå då. Annars får jag göra den dagen efter skolan börjar. Jag måste ju få ut mina poäng för den kursen ju!

Tänkte jag skulle försöka läsa lite ikväll. Sambon sover nu och jag är ledig imorgon så jag kan sitta uppe och läsa inatt!

• Fröken85

cia: jomen precis... det har ju hänt en gång nu så det kommer säkert hända igen.. bara han inte känner sig pressad till det... lycka till nu då!

• Fröken85

Hej Cia! Jag är här iallafall! Jag har faktiskt varit riktigt duktig och suttit och läst i två timmar nu. För en gångs skull gjorde jag vad jag borde göra istället för att ittta på tv eller hänga på fl. *stolt*

Vilka fina grejer det fanns på sidan, men det varkanske lite för dyrt för min smak....

Skönt att kalaset gick bra och sambon blev nöjd antar jag... Synd att du inte kunde ge honom ett  i present... det hade väl varit populärt?!Flört

• Fröken85

Min sambo att flippat ut toltalt om jag hade överraskat honom så... därför kommer jag nog aldgir göra det. Antingen kommer vi testa tillsammans eller så kommer jag bara berätta det lite fint för honom när han sitter ner och är lugn...haha...

Du förtjänar en lugn natt, det gör vi alla då och då...

• Fröken85

Nu får jag nog säga godnatt! Har åkt på en förkylning och borde nog sova ordentligt om jag ska orka med den här veckan..

Så godnatt gumman!!!

• Fröken85

Cia: Syltisarna väntar med spänning på om tanten dyker upp!!!

Lusse Näe, det är väl inget kul att ha tandställning på bröllopet, men en fin uppsättning tänder är ju däremot inte fel!

Sus: Lycka till på tentan!

Själv är jag riktigt dålig idag. Feber, ont i halsen och huvudvärk... Har ftt ringa och avboka min jobbtider på tis/ons... Så nu ska jag plugga hos en kompis imorgon och sedan har jag föreläsning på torsdag och jobb på fre/lör. Hoppas jag hinner piggna tll tills dess...

• Fröken85

God kväll tjejer!

Nu har jag varit iväg på agility-kurs med vovven. Kanske inte det bästa när man har feber, men jag ville ju iallafall vara med och lyssna. Sen sprang jag ju inte så mycket då, det är typ omöjligt nu...Ledsen

Vilka fina ringar lusse! Jag och sambon har ringar i titan. Sambon vägrade guld och jag accepterade, men nu kan jag känna att jag ångrar mig lite. Jag funderar på att köpa två nya ringar när/om vi gifter oss. Kan man göra så?

Yoyna: Hoppas din vän får sin lilla bebbe snart då!

• Fröken85

Frila: Då är vi inne på samma spår när det gäller ringarna då. Vad bra att det löste sig med katterna! Då slipper ni ju oroa er för det sen iallafall!

Lusse: Ja visst är det bättre att byta om man inte är nöjd. Min ring som jag har nu skulle inte passa med någon annan ring, eftersom den är så speciell. Halva blank och halva matt, sen är det som en liten nedsänkt springa emellan. Så ser sambons oxå ut och min är även "av på mitten" med en springa som det sitter en sten i. Detta skulle inte passa allsmed en annan ring, så om jag inte byter ringar när/om vi gifter oss kommer jag iallafall göra om min ring så att den blir helt slät. Titan borde man väl kunna ha hela livet ändå.

Men jag tycker jättemycket om min ring nu när det bara är en ring! Och huvudsaken är ju vad den symboliserar, inte hur den ser ut!

Nu är det dags för mig att sova. Ska upp tidigt imorgon till skolan och sen hem till syrran på "kalas" på eftermiddagen. Kvällen kommer väl ägnas åt plugg antar jag, så jag kommer nog droppa in här under kvällen!

Godnatt mina tjejer! Ännu en dag har passerat!!!

• Fröken85

God morgon cia, å sov så gott! (Inte två uttryck man säger tillsammans varje dag precis *er*)

Är ni inte förvånade? Att se mig härinne så tidigt på morgonen? Eftersom jag är sjuk så blev det ingen skola idag. En studiekamrat kommer hit och vi ska göra ett arbete härhemma istället. Inget kul alls när man har feber, men tyvärr så måste jag. Det finns inte tid helt enkelt. Vi har även fått reda på att vi ska göra ÄNNU EN INLÄMNINGSUPPGIFT innan terminsslut! Fy f*n säger  jag bara! Hur ska vi hinna?

Hur är det med er andra syltisar!

Svar på tråden SYLTFISK