Inlägg från: Fröken85 |Visa alla inlägg
  • Fröken85

SYLTFISK

frila: Men han vill ha barn eller? Jag tycker bara att det känns jobbigt när det känns som man "tvingat på" sambon att vi ska börja. Det kändes lite så innan, som att han enbart gör det för min skull, men så känns det inte längre....

Satt hos min kompis med hennes lille kille idag (6 mån). Sååå söt han va! Sen kom pappan hem å han pussade å gullade med sin son å pojken bara skrattade. Smälter man då eller???

• Fröken85

frila: jag vet ju oxå att när sambn väl sitter där med bebisen i famnen då är han såld. Men jag är tveksam till om han skulle glädja sig åt en graviditet. Jag tror inte det skulle kännas verkligt för honom. Men man får väl se.....

• Fröken85

Förlåt tjejer, men min dator dog igår kväll så jag kunde inte droppa in och säga god natt, men nu säger jag god morgon istället!!!

Frila: Jag förstår precis vad du menar. Att tvinga karln att bli vuxen är väl inget fel eller?

Cia: Nämen, vad är det som har hänt? *kramar*

Lusse: Jag ska hoppa in i duschen nu och sen bär det av till jobbet. Jobbar 11-18 idag men sedan är jag iallafal ledig imorgon!

Hej så länge!!!

• Fröken85

lusse: Jag vill gärna blanda allt gott!!! Lite av varje för mig tack!

• Fröken85

Sambon sitter å håller på med vår router och byter lösenord eller något sånt... Vet inte riktigt vad han håller på med...

Jag sitter oxå å tittar på Rain Man, men nu är det snart dags att gå å lägga sig. Så Natti natti!!!!!

• Fröken85

lusse: JAG VILL OXÅ!!!!!Räcka ut tungan

thulan: Lycka till! Det kommer gå jättebra för dig ju!

cia: Ha så mysigt ikväll!

Idag har jag spenderat praktiskt taget hela dagen på hundklubben. Vi har tävlat lite med stora hunden på förmiddagen och sedan tränat agility med båda nu på eftermiddagen! Nu ska vi vila lite tills husse kommer hem. Sen blir det nog något gott framför tvn och kanske någon film. Imorgon börjar jag jobba kl 8 så jag får väl lägga mig någorlunda vettigt idag! Vad gör ni annars då syltisar?

• Fröken85

Alltså, jag förstår inte vad det är med mej idag. Min bebislängtan är så jobbig idag att jag är sååå nära att börja lipa. Känns helt sjukt, men det är verkligen outhärdligt idag. Den senaste tiden har det ändå känts okej, men just idag vill jag bara ha barn, helst igår!

Fyyy f*n vad jag längtar...... Vet inte vad jag ska ta mig till.............å sambon är inte ett dugg intresserad av att börja nu Gråter

• Fröken85

Hej!
    Nu har jag precis kommit hem från jobbet efter en heldag med mycket svett och stress. Skönt att vara ledig ikväll och imorgon jobbar jag bara 12-15.. SKÖNT!!!

Förresten, såg en så fin Urban Jungle idag, med liggkorg. Shit, va snygg den vagnen är, å va smidig den verkade. Man blir ju allt lite sugen alltså. Men tyvärr tror jag inte det är den vagnen som passar våra behov bäst...

fi: Jag vill oxå gå på bebismässa!

lusse: Jag bor ju faktiskt inte så himla långt från gbg ju.Flört Tar ungefär 1,5 timme med bil... Så jag bor inte på helt fel sida!!! (Å nu när jag skrivit detta så ser jag ju att frila redan noterat detta *ler*)

thulan: ja, det är nog inte svårt att tröttna på oss... 'hahaha'

ang. förlossning så har jag hela tiden sett fram emot att föda vaginalt, men vissa daagar är jag verkligen jätterädd för det, medans jag nästa dag verkligen vill. Snacka om att hormonerna och känslorna vänder som de vill...

ang. lösa hundar så har jag inte mina hundar lösa där det är massa människor och när vi är i skogen kallar jag alltid in dem om det kommer någon... Detta tycker jag allaborde göra, det kallas att visa respekt.

• Fröken85
    Thulan: känner lite som du när det gäller starta verkstan 2008. Kunde inte vi som längtar så fått VÅR tråd? Inte riktigt det snacket jag behöver just nu. Inget illa menat till er i denna tråden. Här är det en annan sak lixom! Ni är ju mina tjejer lixom!!!!

Lusse: Va kul för er, att ni är överens lixom! Även jag har börjat hoppats på en tjuvstart i sept/okt, men sambon vägrar. Försökte prata med honom igår och bad honom ialafall tänka på saken... Men jag får vänta till januari, men det ska väl gå. Även om det känns skitjobbigt just nu. När det gäller p-piller så tror jag inte du ska vara orolig. Jag var oxå jätteorolig att inte krppen skulle komma igång, men det gjorde den ju. Jag tror att det är större chans att det funkar än risk att det inte gör det. Lita på din kropp!

Yoyna: Vi har saknat dig! Mår du och familjen bra? Hoppas du blir lite peppad att hänga lite till här med oss!

JAG VILL OXÅ VARA MED OCH VIKTPEPPA!!! Ska vi börja imorgon med invägning då?

Så, tjejer: När ska man börja med verkstan för att tidigast få en bebbe i mitten på juni? Det finns ju faktiskt en chans att det tar sig på försöket... Även om den kanske inte är så stor...
Svar på tråden SYLTFISK