Inlägg från: Fröken85 |Visa alla inlägg
  • Fröken85

SYLTFISK

Sus: Vad tråkigt med utslagen. Jag hoppas iallafall att du blir bra snart!

Cia: Vi hoppas med dig att mensen inte dyker upp men förbereder oss ändå på att den gör det då! Alla för en, vet du!!! Förresten; vilken jättesnygg bil!!!

Jag sitter iallafall och är kätteförkyld fortfarande. Får lite feber då och då oxå, så jag är verkligen inte pigg... Har skola imorgon egentligen, men får nog skippa den imorgon oxå. Ska jobba på fredag så jag hoppas verkligen att jag mår bättre då. 8 timmar oxå, så det blir tufft annars.

Idag har jag iallafall varit och handlat nya grejer till vår hall, trots feber orkade jag ta mig igenom ikea. Det blir ett nytt sidobord i samma serie som skohyllan och hatthyllan (ikea leksvik). Sen ska jag göra en fin tavla ett tyg jag hittade och sätta upp speglar. Tänkte jag skulle ta en sväng förbi Indiska imorgon oxå och köpa lite fina hängade ljuslyktor att hänga i hörnet. Jag får väl lägga in några bilder när det blir klart, om ni vill förstås!

• Fröken85

Fy vad jobbigt cia... Jag vet hur det känns när man längtar så mycket!!! Det är ju bara att hoppas att det snart blir verklighet!

• Fröken85

Sambon sa till mig idag att han har ångrat sig och att han inte kommer vara redo vid nyår. Jag blev helt knäckt en sekund, å sen sa han. Men den 17e januari, då är jag redo... Ehhh pucko??? *love him*

• Fröken85

Cia: Va tråkigt med mensen. Bara att försöka på nytt och hoppas att sambon ger dig lite större chans denna månaden...

Ang 17e; Jag tror bara han vill vara rolig men även känna att han själv har bestämt datumet... Jag sa, att om det krävs att jag väntar ytterligare två veckor för att du ska bli redo, så gör jag gärna det. Då blev han så nöjd så... Han är lite speciell min karl!! hahaha

• Fröken85

Thulan: Vad skönt det måste vara att få så lugnande besked. Lite som att vad som än händer så fixar det sig. Vilken bra gyn! Nu när detta iallafall är utrett så kmmer det ju iallafall inte ta så lång tid att komma igång sen ju! Va roligt för dig gumman. Förstår att det känns bra!

• Fröken85

lusse: Lät väldigt gott. Jag blir lite avis för här blev det McDonalds idag. Jag orkar verkligen inte laga mat nu...

Eftersom jag fortfarnade vill vara anonym här på fl så har jag lagt till alla syltisar i min adressbok så att bara NI får se mina bilder. Så nu kan jag lägga upp lite bilder på mig själv, och sambon å vovvarna å så! Kul va? Utan att en massa nyfikna bekanta skvallerkärringar härifrån stan börjar snacka....

• Fröken85

Jag är med hungrig....

Nu finns det lite bilder! Ni kan ju kolla så att det funkar iallafall...? *ler*

• Fröken85

Frila: Kände lite som du innan, och ville egentligen vänta. Men va fab, er "känner" jag ju! Men du kan ju bara lägga in en bild och välja vilka restriktioner just den bilden ska ha....

God natt!!!

• Fröken85

Jag är här fortfarande... Satt bara och testade om det funkade att kolla på bilderna när man inte är inloggad... Å det gjorde det ju inte, så det var ju bra...

När du går in i galleriet och väljer ladda upp bild. Så får du kryssa i en massa alternativ om vilka du vill ska se bilden etc. Skulle ju va kul å veta hur du ser ut oxå ju!

Annars har jag valt att endast inlggade medlemmar får se på mina sidor. Jag vill gärna ha någorlunda koll på vlka som stryker omkring.. *ler*

Ikväll har jag suttit och planerat renovering på huset... (eller ja, vårt blivande hus) och jag satt å räknade på totala kostnader å så. Sen planderade jag oxå barnrummet... Å det kommer bli så fint. Väggarna i ljus beige och ljus turkos, säng, skötbord och fåtölj i vitt och sen tänkte jag ha bruna textilier till, typ spjälskydd, kudde & filt till fåtöljen å så...jag tror det kommer bli jättebra....*längtar*

Svar på tråden SYLTFISK