Inlägg från: Fröken85 |Visa alla inlägg
  • Fröken85

SYLTFISK

Hallå!!!!

• Fröken85

Vad gör du ikväll då? Själv ligger jag i soffan med laptopen och försöker sova.... (eller inte)... Jag har egentligen föreläsning imorgon kl 8, men kommerinte palla, så jag tar sovmorgon...hihi...

Börjar joba kl 12, så det blir lagom att gå upp tills dess! Får fördriva lite tid här sålänge...

Satt och bläddrade igenom hela babyproffsens katalog i Acrobat reader (100 sidor) nyss.......

• Fröken85

Jag såg att de hade så fina spjälsängar som man lixom kan ha bredvid sin egen säng. Den ser ut som en soffa typ, så kan man ha bebisen hos sig fast den är ändå "skyddad". Blev jätteförtjust i den... men har ju ingen aning om vad den kostar :(...

Annars var det ju fina vagnar och så *ler*! Men jag är såååå inne på Teutonia Spirit S3 nu, men har ju insett att den kostar rätt mkt...

Barnens hus-katalgog!!! Vill oxå ha!

• Fröken85

Ja, buggan är ju inte gratis precis. Tror Teutonian kostar ca 6000 + lift. Men då kan man ju förhoppningsvis ha den länge oxå.

Din sambo är så söt som gör sånt! Jag skulle aldrig ens få med min sambo in i en barnaffär. Men idag var vi i kyrkan (en släkting konfirmerades) och då satt en mamma med en liten pojk, kanske 6 månader, och han skrattade hela tiden. Och ibland tittade sambon ditåt och log lite. Då lät jag bara honom vara så han bara fick se hur söt den va! Och jag hoppades att han bara skulle bli lite mer sugen. Sen har jag inte pratat om bebis alls idag. Ska försöka med den tekniken nu istället!

Men nu hoppas jag inte ens på tjuvstart längre. Nu vill jag bara att sambon ska känna sig riktigt redo och känna att det ska bli kul att skaffa barn efter nyår! Prioritet 1 är att han skabörja längta han oxå!

• Fröken85

Ska oxå lägga mig nu, så god natt! KRAMAR

• Fröken85

Hallå brudar!
    Här har det varit aktivt idag ser jag! Jag har jobbat och sedan haft agility med min hund i ösregnet...

Ang. synkade mensperioder så är jag i slutet på min iallafall. Så så värst synkade blir man visst inte via fl.

Ang bil; Vi har en Volvo 745 nu som är en ful men riktigt bra bil, men jag vill ha en lite nyare helst innan bebis. Isåfall blir det en v70 runt år -00, -02 nånting. Det är den bilen med mest bagageutrymme om man inte vill ha en minibuss eller nåt. Vi har ju två stora hundar och förhoppningsvis vagn sen så då kan det behövas...

• Fröken85

skrutt: jag har nedräkning på alla dagar redan och vi börjar ju inte ens förrän i januari... men åh vad jag längtar. Jag tror det är drygt 200 dagar kvar snart...

• Fröken85

lusse: Jag verkligen hatade bilen innan nar jag hade min lille söta bil, men sen när vi skaffade hundarna så kan man nog inte ha en mer praktisk bil. Så jag får ju säga att jag är nöjd, men tycker fortfarnade att den är JÄTTEFUL! Hoppas vi skaffar V70 snart!

skrutt: Har det snart gått tre månader redan?! Oj! Fatta att tiden har gått rätt fort ändå. Snart är det bara 7 månader kvar för mig...!

Nu måste jag läsa en bok inatt. Är mycket bättre på att läsa på nätterna och sova på dagarna, än tvärtom!

• Fröken85

lusse: Ja men då passar väl en 745 bra då. Vettiga priser, lätta att fixa själv om något går sönder, hyfsat billiga reservdelar, stooooooort bagage och väldigt praktisk. Men den är ju ful, men det får man ta! *ler*

• Fröken85

Thulan: Väkommen tillbaka... Vi har saknat dig!

Lusse: Vi kommer behålla 745an även när vi köper V70 eftersom vi nog kommer behöva två stora bilar. Vi funderade först på att haen V70 och sen en mindre bil. Men det går ju inte om jag tex ska ha barnvagnen med mig och han ska ha hundarna. Så vi behåller 745an ändå. Om vi bara har den trafikförsäkrad så kommer det ju inte bli så hög kostnad iallafall.

Vad gör alla syltisar idag då?

Själv sitter jag och pluggar men tog en liten fl-paus. En välbehövlig sådan..*ler.

Svar på tråden SYLTFISK