• Cia80

SYLTFISK

Fi,
    Äsch då, men du kan få en morot om du är snäll

Det är inte säkert att det blir någon semester-tripp för oss i sommar. Vi letar ju bil, så då kommer det försvinna lite pengar, sen ska jag väl försöka spela upp i golfen nån gång i sommar. Men vem vet, vi kanske tar en sista minuten.

• Cia80

Uj, vilket ryck jag fick!
    Nu kokar riset och jag har plockat ur och i diskmaskinen

• Cia80

Skrutt,
    Ja, jobbigt var det. Men nu känns det bättre. Har tv-kväll nu, men jag skuttar in i reklamerna.

Ja, helt plötsligt känns allt så mycket lättare, förstår inte det

Min sambo hade ju inte så mycket att säga till om när det gällde vagn-valet men han tycker om den

• Cia80

lusse,
    Kan knappt fatta det. Tänk att vi kommer vara mammor inom några år. Jösses!

Längtan är gigantisk just nu. Vill ringa till sambon och säga att jag vill ha bebis nuuuu!
    Men nä, det ska jag inte göra.

• Cia80

lusse,
    Ja, det känns verkligen konstigt

Det kommer säkert gå bra för dig med bebis.

Idag när jag gick hem så var det en liten flicka (ca 3-4 år) och hennes pappa. Hon sprang och hennes pappa jagade henne. Hon hade ett sånt härligt barn-skratt så jag fick tårar i ögonen.

• Cia80

Fröken,
    Ja, det blev man verkligen!

Usch vad jag inte tycker om distansförhållande just nu. Blev inget bra avslut i telefon. Men jaja, imorgon är en annan dag.

• Cia80

Fröken,
    En kombination av saknad, längtan efter bebis, trötthet...behöver jag säga mer?

Men nu är det bra igen så nu kan jag sova gott
    Vi hörs!
    Sov gott!

• Cia80

Godmorgon tjejer!
    Hoppas ni har sovit gott. Det har jag, drömde om bebis

Molvärken håller i sig och i natt fick jag gå upp och kissa. Brukar aldrig hända mig, om jag inte har druckit massor på kvällen. Men det gjorde jag inte igår.

Jaja, nu är det dags att traska till jobbet.
    Ha en bra dag!

• Cia80

Skrutt,
    Hehe, vi får väl se vad som händer!

Bebislängtan blir inte mindre på jobbet nu, dels så är det ju alla sköterskor som är gravida. Men vi har även en liten bebis på avdelningen som föddes igår(!) Kan inte slita blicken från henne, uj uj uj

Nu sitter jag och väntar på att sambon ska komma hem, för sen ska vi iväg till golfbanan. Är min näst sista lektion *gulp*

• Cia80

Skrutt,
    Nä, det gör det verkligen inte

Golfen gick sådär. Känns väldigt nervöst att lektionerna snart är slut. Jösses, hur ska det gå??

Nu ska vi försöka komma fram till vad vi vill ha för bil. Vi har inte så lång betänketid, så nu ska vi försöka slå våra kloka huvuden ihop

Svar på tråden SYLTFISK