• Kelso

SYLTFISK

Skrutt 83 skrev 2007-05-08 14:16:17 följande:

Persona är en liten dator som håller koll på dagarna i cykeln. Gröna dagar =kan ha oskyddat sex röda:skydd eller avstå gula: Utför ett test som visar om ÄL är på g eller inte. Sen kan man använda den omvänt när man vill skaffa barn. Gula dagarna som är testdagar är 8 st i månaden förrutom första månaden då testar man 16 dagar! Här kan du läsa om den: www.persona.info/se/index.cfm
    hm...smart... men fan va dyr!! måste man han stickorna (är det ägglossningsstickor?)?
  • Kelso

Skrutt 83 skrev 2007-05-08 14:42:12 följande:

jepp, det är typ som ägglossningsstickor. Fördelen är att efter ett par månader vet man ju vilka dagar som blir röda och behöver ju inte testa mer om man inte vill
    hm, jo men då har man ju ändå kvar datorn till ingen nytta...
    Man får kanske sälja den som begagnad på blocket *hahah*
  • Kelso

Skrutt 83 skrev 2007-05-08 14:59:57 följande:

Kelso: Ja det kan man, men de rekomnederar aldrig folk att köpa en beg. men vissa gör det ju ändå.. Men som sagt den kan ju användas omvänt när man vill ha bebbe, som om man tänkt köra ÄL-test kan man ju använda personan ist. Får se hur jag gör, kanske skiter i att köpa den och kör ÄL-test ett par månader för att få koll. För när man vet cykeln behövs den ju som sagt inte, det ända kan ju vara om man har ÄL som diffar ett par dagar varje mån
    precis, fast man hoppas ju på att man blir gravid på direkten när man börjar försöka på riktigt!
    Fast man kanske kör med ägglossningsstickor ändå för att vara säker på när man har ÄL...
  • Kelso
    enlitenbitkaka skrev 2007-05-08 19:42:42 följande:
    Haha ja...vagnar ja. Jag svävar ut ibland och funderar på andra vagnar men sambon vägrar rubba sig, han ska ha en Bugaboo. Och då kikar jag på den igen och då inser jag att den är bäst för oss
    hej på er igen!!
    Vi ska också ha en bugaboo, det är sambon också helt med på!! Sååå fina och jag ser dem överrallt ute nu...!
  • Kelso

hej tjejer: Ja guud va kul att välja barnvagn!!!

Har kommit på nackdelen med avbrutet samlag...SKENGRAVID*hehe*

• Kelso

Grattis skrutt!!! Då börjar bebisverkstaden i augusti i år då eller?

Vi får se när vi startar...jag har också tjatat lite så vi får se hur det blir...
    Jag vill börja i oktober i år, men oavsett när det blir så kommer jag vara sååå nervös.

• Kelso

Skrutt 83 skrev 2007-05-09 22:35:20 följande:

Jag börjar bli sjukt nervös nu när det blev så verkligt, kommer vi klara det? Kommer vi ha råd? Kommer förhållandet överleva? Antar att det är rätt naturligt!
    Ja, det dyker upp många frågor...Det är ju en STOR grej och ett stort steg att ta!
    Men jag tvekar inte ett dugg på att jag och sambon kommer vara ihop för evigt!!! Vi är som gjorda för varann. Vi brukar säga att vi är jutna i samma form, fast hans hade snopp...=)
  • Kelso

ååh, många pinsamma bidrag igår tycker jag...Och the ark var inte så dåliga tycker inte jag iaf!
    Rysslands bidrag tycker jag var ganska bra!

idag ska vi gå bort till ett par kompisar och låta våra hundar busa med varandra. Dom har en boxer och Harry och hon leker så bra ihop och det var längesedan nu.

Min kusin har köpt en fransk bulldogvalp förra helgen, så kanse åker vi och kollar på det lilla underverket idag också!

Vad ska ni hitta på då?

• Kelso

Hoho, jag och sambon har bestämt i oktober i år!!!
    ojoj,,,bara 5 månader kvar! iiiiih

Svar på tråden SYLTFISK