SYLTFISK
Haha ja...allt för att hålla tankarna borta från bebislängtan
Jag och F ska ju gifta oss midsommar -09 och Cia i feb? -09....och så verkar det som att Fröken går i de banorna också *ler*
Haha ja...allt för att hålla tankarna borta från bebislängtan
Jag och F ska ju gifta oss midsommar -09 och Cia i feb? -09....och så verkar det som att Fröken går i de banorna också *ler*
Ja kyrkan är redan bokad. Den är ganska populär härikring och på midsommar vill man inte chansa
Har sett ut en frisör och ska börja gå och klippa mig där redan nu så att hon lär sig mitt hår som inte är världens enklaste. Och då kanske det är större chans att hon fixar håret på stora dagen
*lömsk*
Fi:
dies är ju enkelt att komma ihåg, likaså connexum men jag håller med sus, www.promissum.se
Nej ingen lokal än, vill ha den här då den ligger i närheten av kyrkan men dem rukar ha egen fest där på midsommar: www.folkdansringen.se/ulvsby/
Vår bröllopssida kommer finnas är om jag inte gör en annan "riktig" home.gamman.se/evelinaofredrik/
Sus:
Klart man minns tummen! Fast jag minns inte TV-programmet...vet att jag fick en liten Tummen-bok av farmors optiker när jag var med där ![]()
Hoppas han kommer på bättre tankar?!
Ber en stilla bön? Förstår inte...sitt eget barn på sitt bröllop vore väl det ultimata?
Behöver lite Syltfisk-stöd...
Vi pratade om bröllop och så och då nämner sambon att han gärna vill att vi är gifta innan vi skaffar barn...och då fattar ni själva att den ekvationen inte går ihop om vi ska gifta oss -09. Är jättedeppig och vet inte vad jag ska göra nu...kunde jag väl fattat att den här lyckan inte skulle bli långvarig!!
Han menar att han vill börja med verkstaden på bröllopsnatten -09 och det är ju nästan ett år senare än vi planerat...
Först lade han fram det mer som ett önskemål, en idé...men den blev han mer och mer bestämd och det är så han vill ha det.
Att gifta oss -08 skulle väl funka men han/jag/vi vill ha det fina bröllop vi drömmer om och det har vi inte råd med då. Men jag är villig att tumma på det...och ha ett enklare bröllop.
Han ska till jobbet typ nu och jag vill inte bråka om det här nu så jag sa bara tt vi får prata om det här imorgon men inombords vill jag bara skrika och gråta
Han säger att vi SKA skaffa barn och att det ändå inte är lång tid kvar till -09 men för mig betyder ingenting...jag längtar så det gör ont ibland...
Vilka envisa killar vi fått tag på! Jag älskar att han är pricipfast och står upp för sin sak...så länge det inte drabbar mig...