Inlägg från: enlitenbitkaka |Visa alla inlägg
  • enlitenbitkaka

SYLTFISK

Fröken85 skrev 2007-05-11 23:43:56 följande:
    frila: grattis, va skönt....lusse: Ja jag såg ett par här hemma med en racing red å den är 100 ggr snyggare irl... I LOVE! Måste nog se till att plussa snart så jag kan med att åka till affären å spana in alla vagnarna....
    Äsch.....spänn ut magen så mycket du kan och klappa lite "omedvetet" på dne då och då och se löjligt lycklig ut så ser du t som alla andra mammorna. Om du vill klämma på barnvagnar i förtid vill säga
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-05-11 23:45:18 följande:
    Nää tjejer nu måste jag sova, tidig dag imorgon. Sov så gott och dröm sött. Vi "ses" nog imorgon igen! Kram
    Sussa sött Skrutten Haha...tänker alltid på Drutten och Jena när jag skriver ditt Nick..
  • enlitenbitkaka
    Yoyna skrev 2007-05-11 23:49:49 följande:
    Skönt att man inte är ensam! Jag klär mig inte i kläder med tryck, skrika färger osv...så varför ska jag klä mina barn så? Nej, brunt, vitt, oliv, svart, beige, grått...sen kanske klargrön eller rött. Och så gillar jag lite lagom retrostil, på barnkläder alltså...som Katvig.
    Blir det en tjej kommer det inte bli rosa lullull och princessor på magen - snygga praktiska jeans, bastoppar, munkjackor, sneakers
    Nu blir jag avis...låter som at t du är en jättebra mamma till lilla A!
  • enlitenbitkaka

Har ni märkt detta? Du har det säkert Yoyna... ALLA tjejjeans har någonstans en applikation! En Barbie, en fjäril, blommor. På killavd. finns däremot snygga, enkla jeans utan ryschpysch

• enlitenbitkaka
    Fröken85 skrev 2007-05-11 23:55:52 följande:
    Nu tackar jag för mig idag. Sambon sover bredvid och är inte jättenöjd med det sällskap som jag har varit ikväll. Vad kan det bero på?Sov gott mina gummor!!!
    Sleep tight Fröken :-=
  • enlitenbitkaka
    Frila2 skrev 2007-05-11 23:57:02 följande:
    Ja självklart är det OK med rosa... Men det rosa får andra köpa
    Yoyna skrev 2007-05-12 00:05:08 följande:
    Ja helt onödigt! Bort med applikationer... Mamma har storrensning hemma och jag bad henne spara mina bebiskläder som hon har sparat. Roligt att se om man kanske hittar något snyggt
  • enlitenbitkaka

Snabbt inflikande bara....i infon om City Cross står det att den bara väger 11kilo med citykorgen. Räknar man däremot ihop alla vikter så blir det 12.6....undrar vilket som stämmer?

• enlitenbitkaka

Underbart bra! Idag är lördag och då får man äääääta Ska antingen grilla eller laga Fi's beröma veg.lasagne och sen njuuuuuuta mig igenom en välförtjänt chipspåse. För på söndag är vi back in business igen! Hårbantning.
    Hoppas våra vänner med den urgoa femmånaders klimpen kommer hit en sväng

Hur står det till med Förken då?

Svar på tråden SYLTFISK