• Cia80

SYLTFISK

Hej igen tjejer!
    Vi har ni kommit fram till vilken bil vi vill ha och som vi troligtvis kommer köpa.
    Det blir en Saab 9-3 Sport Kombi!!

lusse,
    Jösses, jag skulle också fällt glädjetårar

Kan berätta om vår förlovning.
    Vi hade pratat om att vi ville förlova oss. Vi gick och tittade ut ringar, beställde dem och sen fick sambon ha hand om dem. Ville ha ett överraskningsmoment. Vi hade pratat om att förlova oss i Alperna och att han då skulle ha hand om ringarna så att jag inte skulle veta var, när, hur det skulle ske.

På nyårsafton skulle vi ha middag tillsammans med hans bror+respektive. På eftermiddagen bad han mig sätta mig på en stol i matsalsrummet.
    Jag fick champagne och ett paket. I paketet låg en jättefin tröja som vi sett några dagar tidigare, men som jag tyckte var för dyr. Blev jätteglad!

Men det var visst inte allt...för helt plötsligt ställer han sig på knä och säger några väl valda ord och avslutar med "Vill du gifta dig med mig?"
    Självklart svarade jag "ja!" och gråter av glädje

• Cia80

Hej vänner!
    Ni anar inte vilken dag jag haft!
    Det började i natt då jag sov urdåligt!
    Sen lyckades jag försova mig, så jag vaknade 30 minuter innan jag började jobba. Var måttligt glad då.
    Sen på jobbet var det massor att göra, det gick i ett hela tiden!
    Men nu är jag äntligen hemma och jag är glad över att jag inte jobbar i helgen.

Fi,
    Jag vet inte riktigt varför vi föll för just den. Den är ju stilren. Gillar när det är lite former på en bil

Vi kommer troligtvis köpa den på måndag. Det känns vuxet!

• Cia80

Skrutt,
    Ja, det var det verkligen.

Saab 9.5 är ju så breda. Har provsuttit en, tar ju upp hela vägbanan

Japp, det blir en helt ny. Fast vi vet inte om vi ska ha en vanlig bensindriven eller en Bio Power.

Jösses, idag har jag inte haft tid till att känna efter. Men vänta lite så ska jag känna efter
    Hmm...molvärken finns kvar. Har nåt svagt minne av att jag var uppe och kissade i natt igen. Lite ömma bröst.

• Cia80

Skrutt,
    Ja, visst gör de En skengravid syltfisk är allt vad jag är
    BIM=Tisdag. Så det är lååång tid kvar.

Nä, det blir väl lite billigare med Bio Power, men vi får se. Vi kommer upp i ca 220 000:- men det är det nog värt.
    Jag har aldrig ägt en bil tidigare så det ska bli spännande
    Sen är ju det bästa av allt, vrålåket får plats

• Cia80

Skrutt,
    Ja, priset känns inte så jättehemskt just med tanke på att det är en sprillans ny
    Åh, då slipper jag vara ensam sen
    Uj, tror du?
    Trodde vi inte det förra månaden också?

presens,
    Haha Idag är det en väldigt trött skengravid syltfisk som skriver.

• Cia80

Skrutt,
    Hihi, så söt du är
    Jaja, vi får väl se. Jag lovar att uppdatera er, om ni nu orkar lyssna på mig.

• Cia80

Skrutt,
    Ni är bäst!
    Det ser jag fram emot och sen vill jag ju höra om allas plus

Kan inte påstå att jag har känt nån skillnad. Men jag måste säga att det är riktigt skönt att slippa hormonerna.

• Cia80

Funderar på om jag ska göra som Frila och sova en stund. Så kanske jag är lite piggare sen när sambon kommer hem.

Svar på tråden SYLTFISK