SYLTFISK
Skrutt,
Just nu är det som mensvärk.
Skrutt,
Just nu är det som mensvärk.
Skrutt,
Det har jag också hört. Känns dock som att det är lite tidigt för mensen att komma. (Men jag kan ju ha räknat fel)
Skrutt,
Uj uj uj
Vi får väl se om jag har något symtom imorgon
Ni kanske vill prata om nåt annat.
Skrutt,
Ja, det kommer bli jätteroligt att få följas åt, inte bara i jakten på ett + utan även sen när vi är gravida och sen när vi har bebisar.
Skrutt,
Jag är också jätteglad över att jag hittar er. Som vi sagt tidigare så är det ni som vet mest om mitt liv bland mina vänner.
lusse,
Jag har varit väldigt kissnödig, haft molvärk, lite ömma bröst.
Skrutt,
Det är så skönt att prata av sig med er.
Nu när vi skaffar bil kommer vi troligtvis få dra ner på sparandet till bröllopet. Fast det är ju iofs gott om tid till att få ihop pengarna. Vet inte riktigt vart jag ville komma med det här inlägget.
Skrutt,
Vi kommer också ta lån, men då kommer det ju bli en månadskostnad på några tusen. Nu sparar vi 3000:- var till bröllopet. Så troligtvis kommer vi halvera sparandet till bröllopet.
Skrutt,
Uj, ingen aning! Känns som det är sambons grej, det ekonomiska. För troligtvis är det han som kommer ta lånet.
Nu är det dags för mig att sova för imorgon bitti är det återigen dags för jobb.
Ta hand om er så hörs vi imorgon.
Kram
Hej tjejer!
Är nu hemkommen från jobbet
Dagens symtom är:
Mensvärk, trött och lite ont i svanken
Kelso,
Nää, men vi kör avbrutet så jag hoppas ju varenda månad. Vet att jag inte ska hoppas men hur lätt är det att inte göra det.