SYLTFISK
Oj, nu medan jag skrev mitt inlägg så har ni ju kommit hit, va kul!!!
Oj, nu medan jag skrev mitt inlägg så har ni ju kommit hit, va kul!!!
Presens: Håller tummarna för dig med då!!! Det du har missat nu när du varit borta är väl att det är många som (troligtvis) kommer tjuvstarta... Vi försöker nu övertala våra sambos att det är perfekt att börja i sept/okt så att om det skulle ta sig direkt så blir det en sommarlovsbebis!!! Och detta diskuteras ju dagligen i tråden *ler*... Sen så har vi oxå ratat (stavning?) Starta-tråden eftersom det inte känns som vår tråd längre (mest en massa tjuvstartare som hänger där)... Ja, det var väl det väsentliga *ler*....
Lusse: Det är nog en bra familjebil. Mycket bra pris iaf!!! Även om just jag är insnöad på V70, å den är inte billig!!!
Lusse: Näe, inte vår prisklass heller, så vi får allt behålla 745an!
Lusse: Ja precis. Här är vi ju nu kompisar som hjälper och stöttar varandra i allt. Oavsett när vi startar. Sen att vi "råkade" träffas i en 2008-tråd är ju en annan sak. Men en tråd som heter "starta 2008", är inte det tydligt nog? Förlåt, men jag stör mig lite på detta bara...
Presens: Ja, VI önskar oss en bebis 2008. Men än har vi inte fått sambosarna dit *hihi*... Så jag har fortfarnade start Januari, men min sambo har förklarat för mig att han har en "plan" som jag ska få reda på i september någon gång. Men jag ska ställa in mig på januari säger han... Jag v inte längre vad han vill.... Men sanast januari är det verkstadsstart för oss iaf!
presens: Vad skönt att du å sambon är på samma plan. Jag tror att min sambo verkligen börjat inse att det är nära nu. Å det är något helt annat för nu pratar vi om bebis och inte bara jag. Sen kanske han inte tar initiativet till pratet, men han pratar ju iaf! Men ni planerar att ställa er i kö när köket är klart, eller tänker ni göra det innan?
Lusse: Sov gott lilla gumman. Duktig du är som ska till gymmet!!!
Presens: Okej. Vad skönt att ha en gemnesam plan iallafall. Då kan ni ju diskutera er fram till när det passar bäst liksom!
Nu ska jag oxå försöka sova lite. Jag är riktigt hungrig nu så det är lika bra att gå å lägga sig, för äta; det ska jag INTE!!!
God natt mina babes!!!
Fi: Å så roligt med bebismässa.... Hade oxå velat gå på en sån, men jag skulle då aldrig få med mig sambon..*ler*
Lusse: Ja det var nog ädå det bästa för den lilla pippin... Låter ju hemskt, men nu slapp den ju lida iaf...
Skrutt: Hoppas din dag blir bättre... inget kul att ha allmänt negativa dagar...