Inlägg från: Skrutt 83 |Visa alla inlägg
  • Skrutt 83

SYLTFISK

Hej tjejer!

Thulan: Vad skönt att höra att det gick så bra hos gyn, lät som en riktigt bra en du fått tag i!

Lusse: Åhh vad jobbigt med sånna där vardagsbråk, man kan verkligen gå från att sväva på moln till att få horn i pannan på nolltid när det blir så där. Skönt att det löst sig nu.

Fröken: Hoppas du börjar må bättre, inte kul att vara sjuk när man har massa att plugga.. IKEA är ju alltid kul uppiggning iallafall =). Vad kul att du lagt upp bilder, så kul att få ett ansikte på er man pratar så ofta med. Vill också vara lite anonym och har därför ej lagt upp bilder, visste inte att man kunde välja vilka som kan se, smart! Måste man ha + för det? Annars ska jag nog lägga upp lite bilder jag med (fast jag HATAR att vara med på bild!)

Cia: Vad tråkigt med mensen men sambon ger sig snart ska du se!

Susannapanna: Ursch din stackare, hoppas du kryar på dig snart!

Vad har ni för er ikväll då?

• Skrutt 83

Hej Lusse!! Trevligt med lite sällskap! Ja visst är det mysigt att bli sams igen. Kul att ni fått ringarna, provat den? :D Vad bra att de gjort om måtten, det underlättar ju lite!

Jo tack med mig är det ok, känns dock som om jag håller på att bli sjuk, vilket jag ABSOLUT inte har tid med när det är examensfest och tenta på g men jag hoppas det är falskt alarm. Själv då?

• Skrutt 83

Cia: Hehe vad bra! =) Ja man blir verkligen engagerad i bilköp, jag ser verkligen framemot att få komma ut och provköra lite olika modeller!

• Skrutt 83

Lusse: Ja verkligen, kanske värt att gnabbas lite ibland bara för den sakens skull =) hihi. Ja det är inge kul, har haft lite halsont och huvudvärk men hoppas att det är bara pga stress. Jo alla verkar vara risiga, så du har huvudvärk också? Stackare inget kul.. Hehe ja FL är väldigt bra sällskap! =D Tråkigt att sambon jobbar natt! Det är något jag haft som lyx innan att alltid ha sambon hemma nattetid men nu kommer jag ha det som er, tur att FL och ni finns! =D

• Skrutt 83

Cia: Vad kul! Du ska se att det nog blir verkstadsstart för er redan i höst! Hoppas att sambon din bestämmer för att inte kalla tillbaka trupperna i tid ett par gånger denna månad =D

• Skrutt 83

Cia: Det finns ingen som helst risk att du tråkar ut oss, vi tycker det är lika spännande som dig! Nää samma här, jag hoppas verkligen på start i höst, sambon har mjuknat mkt men jag vågar inte hoppas för mkt, har siktet på maj så får allt innan det bli en glad överraskning!

• Skrutt 83

Cia: Ja jag är superglad att jag hittat er också! Så härligt att prata med några som verkligen förstår en. Ja det är nog bra att göra det även om man innerst inne hoppas! Nån soldat kan ju faktiskt alltid smita! Jag var och hämtade ut de 3 sista kartorna igår, påbörjar den på mån. Känns jättespännande att snart sluta!

• Skrutt 83

Cia: Ja man gör ju det! Jo det är ju det, dels för att det finns chans att nån smiter, dels för att se hur kroppen reagerar och dels för att när sambon är redo kan vi liksom börja samma dag = nice!

Svar på tråden SYLTFISK