Inlägg från: Skrutt 83 |Visa alla inlägg
  • Skrutt 83

SYLTFISK

Lusse: Ja det är därför jag är så osäker.. Skulle vilja sluta nu men eftersom att vi egentligen inte ska starta förrens i maj så bestämde vi att jag skulle äta upp de sista kartorna på det här receptet. Så skulle kroppen få god tid på sig att komma igång men nu när tjuvstart ev är aktuellt så är det ju lite annorlunda. Ska försöka prata med sambon ikväll om hösten, ger han ett klartecken slutar jag tidigare annars äter jag till planerat och sen så får vi skydda oss första månaden.

Vad bra då rapporterar vi här imorgon, fungerar bra att skriva vikten här för mig också!

• Skrutt 83

Lusse: Hehe ja varför inte egentligen! Han har ju sagt att det är lugnt om jag slutar nu.. Det enda är att jag hoppades ju att han naturligt skulle välja att starta när jag slutar att det är hans sätt att säga att han är redo, genom att chansa. Det händer ju inte om jag slutar nu eftersom risken då finns att jag blir gravid innan jag är klar i skolan... gahh blir knäpp av det här =D hihi! Ska nog försöka prata med sambon ikväll! Fy på dig Lusse som sått små frön i mitt huvud nu, nu vill jag ju sluta genast =D

Cia: Stackare, inte så kul att gå upp så tidigt! Sov så gott!

• Skrutt 83

Lusse: Vad coolt! Sista pillret på låång tid måste verkligen kännas toppen! Du får uppdatera oss om hur kroppen reagerar, om du får några positiva reaktioner på stoppet. Han kommer säkert tröttna snabbt, det tror jag =D Japp ska snacka med sambon ikväll!

• Skrutt 83

Cia: Sov gott!

Lusse: Din kropp kommer nog komma igång direkt. Tänkt kolla m ÄL-test för att se om den kommer igång? Det kommer jag nog göra så att man vet att kroppen är igång, kanske lär sig läsa den bra då också!

• Skrutt 83

Fröken: Åhh varför ska de vara så kryptiska? Tycker dock det låter som att din sambo kommer ge dig en överraskning i form av tjuvstart! Vi får hoppas i det tysta! Min sambos kompis frågade mig när vi skulle starta verkstaden, sa då att han får fråga A om det. Han sa då att A sagt att hoppas att jag ska hinnna plugga klart innan lilla kommer (innebär start i höst?!) Kompisen sa att min sambo säger en sak till mig men vill nåt annat.. Innebär det att han vill överraska i höst måne tro? Jag blir knäpp! Men men som sagt vågar inte tro för mkt. Det får bli som det blir.

Jepp invägning imorgon, jag väger mig på morgonen innan frukost!

Nu ska jag sova, ska försöka hinna prata lite bebis med sambon innan han somnar =D! Sov gott tjejer så hörs vi imorgon! Godnatt, kram på er!

• Skrutt 83

Godmorgon tjejer!

Skriver in mog på listan då:

Fröken85 - startvikt v25: 66,1 - målvikt: 60 - vikt v26: ? - totalt: -?
    Skrutt83 - startvikt v25: 57.4 - målvikt: 52 - vikt v26: ? - totalt: -?

Jag sätter 52 som målvikt men kommer faktiskt vara ganska nöjd på 54 och 53 också. Hihi mitt fusk i helgen märktes verkligen, hade gått upp ca ett kilo. Körde ju igång och körde seriöst mellan i mitten av april till sambons examen. Var nere på 54.7 så känns lite dumt att man ätit upp sig igen.. Vad har ni för metod? Jag kommer köra low carb, dvs inte äta kolhydrater, det fungerar bra. Man går ner 1-2 kg ganska snabbt då man blir av med vattnet i kroppen!

Lusse: Testen verkar bra. Oj Naturdiet skulle jag aldrig palla, har försökt men fick kväljningar.

Ska försöka ta mig ut och springa en runda sen men det är så himla tråkigt väder!

• Skrutt 83

Lusse: Mysigt med förlovning på lördag! Så ni förlovar er på midsommardagen? Skulle ni åka till Oslo med era vänner? Kommer säkert bli jättetrevligt!

Fröken: Inte snällt att han håller planen hemlig, förstår att du är nyfiken!

Tänk vad roligt om vi alla kommer börja i september/oktober, det är ju ingen tid alls kvar!

Nu ska jag åka och handla lite mat, tittar in lite senare igen!

• Skrutt 83

Lusse: Ja det vore så himla kul! Hann aldrig prata med sambon igår, han hade somnat när jag skulle lägga mig. Ska försöka ta upp ämnet idag. Vad duktig du är som ska gymma, borde gå ut och springa men har verkligen ingen ork.. Ska försöka sammla lite energi och ge mig iväg om nån timme.

Vet inte hur det är med energiinnehållet i naturdiet om det är tillräckligt för att kunna klara av konditionsträning men lite lättare styrketräning borde fungerar! Måste ta mig till gymmet nån dag, har dåligt samvete för att jag utnyttjar kortet så lite nu på sommaren, det blir mest springning då för min del.

• Skrutt 83

Lusse: hehe ja inte är det lätt att minnas allt! =D Åhh man blir så avis när man ser tjejer med mage, speciellt när den är så där fin och rund. Är lite rädd för att jag kommer se ut som en michillinigubbe när jag blir gravid (OM jag någonsin får glädjen att bli gravid). Idag är längtan så sjukt jobbig, vill så mkt att det gör ont i kroppen! Satt och kikade runt lite på svenskanamn.se vill ju ha ett namn som betyder något fint också =D

• Skrutt 83

Lusse: Hehe, ja att shoppa gravidkläder ska verkligen bli kul! Tycker det är så svårt med namn.. Jag gillar: Wilma, Elsa, Ella, Tuva sedan Liam, William, och sen kan jag inte bestämma mig för om jag gillar Noah eller inte... =D Tur att man har lite tid på sig!

Svar på tråden SYLTFISK