SYLTFISK
natti natii skrutten!
natti natii skrutten!
Yoyna: Å grattis till viktminskingen! Och ja, jag startar en ny starta-tråd sen!!!
Cia: Ojojoj, då väntar vi med dig! Förstår att hjärnan spelr riktiga spratt med dig nu...!
Lusse: Oj, vad du är duktig med träningen. Jag är alldeles för lat för att springa, me jag promenerar ju iallafall!
Känner igen det där att man längtar till mensen, även om man mår skit när man väl får den. Det är lixom ett bevis på att kroppen funkar!
Vad händer i starta-tråden? Måste kolla.... Man kollar ju lixom syltfisk först när man loggar in... nu blir jag nyfikne...'hihi'
Själv är jag hemma nu, men börjar jobba vid 17 så jag tänkte jag skull ekolla lite på tv och sen laga middag!
Lusse: Kolla in 08 tråden nu då! My god.....
Lusse: Jag tar iaf inte illa upp, eftersom jag själv hoppas på tjuvstart. Men har vi inte kommit övernes o att vi stöttar och peppar oavsett start här i syltfisk? Visst kommer man kanske tycka det är lite jobbigt när vissa sätter igång, men då vet man ju att det snart är ens egen tur!!! Jag tycker det är annan grej i 08-tråden. Men vi hänger ju mest här ändå....
Lusse: Dagis va precis vad jag oxå tänkte... Men det vågade jag inte skriva!
Idag fick jag min Lyndmyrs Pytteliten sovpåse på posten... Å hjälp, vad söt den va! Men, för att inte bli ännu mer desperat så åkte den rätt ner i bebislådan under sängen *ler*. Jag hade nästan glömt bort att jag hade den där under 'haha'...
Nu har vi ätit lite mat så nu är jag mätt och belåten. Det blir kanske en sallad på jobbet ikväll om jag blir hungrig. Annars blir det bara kaffe och banan! Jag hade gått upp 1 hekto imorse fastän att jag skött mig... Jag vet att man pemdalr lite upp och ner, och ett hekto ä inte mycket, men jag blev ändå så besviken! Hoppas det blir neråt imorgon iaf!
Thulan: Jag köpte den på tradera för 130 kr. Men en ny kostar visst 180 så det var väl inget jättekap kanske. Mmen denna var ny, bara tvättad en gång... I min lilla låda finns nu: 1 startset med byxor, tröja, mössa; 2 nappflaskor, ett par sneakers och sovpåsen! Å allt detta ska min lilla bebbe ha sen *drömmer*
Men pojken din blir säkert jättesöt i klänning!!! 'hihi'
Lusse: Ja, den är verkligen jättesöt... I'm in love....
Hemskt vad aktivt det varit här ikväll!
Kom hem från jobbet nu å sitter med ett glas vin... Ååå så gott! Va så hungrig idag på jobbet att jag åt ett 6-pack nuggets. Inte så bra kanske, men behövde ju något snabbt! Jag får gå en extra lång sväng imorgon!
Thulan: Jag är inne på en babytravel jogger just nu. Men jag tror vi kommer köpa den och en canga nizza oxå som man kan ha lite mr i skogen och på grusvägar å så!
Cia: självklart får du vara kvar i tråden, varför skulle du inte få? Du är ju en syltfisk för tusan....*ler*
Frila: Vad kul med körskolan! Det är npg det bästa jag gjort, att ta körkort. Nu hade jag inte klöarat mig utan eftersom vi måste åka och lämna hundarna varje dag hos svärföräldrarna och dit gåt ingen buss. Lycka till tjejen!
Tråkigt att du känner så i tråden, men det är väl kasnke bara en svacka just nu... Jag lovar dig att längtan alldeles strax kommer tillbaka!
cia: ja maj och juni försvann snabbt. men ack så skönt... jag vill bara tt nästkommande månader ska gå lika snabbt!
presens: Det verkar ju inte som om hon gett upp hoppet. Det verkar faktiskt så som att mammor förstår och vet så mycket mer än man tror!
cia: blir det test när sambomn kommer hem eler får det vänta till imorgon?