Inlägg från: Fröken85 |Visa alla inlägg
  • Fröken85

SYLTFISK

Yoyna: Tack! Jo det känns jättebra... Det märks verkligen att sambon har ändrats när det gäller att skaffa barn. Han är så mycket mer intresserad och nyfiken nu. Han vill verkligen, och vill med mig! Shit vad lycklig jag är!

Jag tänkte köpa ett packe ÄL-tester för att "kolla" om det var ÄL jag kände av sist. Jag hade ju molande värk i magen (nästan exakt som mensvärk) 15 dagar innan FM (mitt å lusses uttryck för föräntad mens 'hihi'). Den värken gick ju inte att ta miste på, så om det var ÄL så behöver jag inte ta fler ÄL-tester sen. Vill bara bekräfta lixom!

Vet du när man ska ha sex om man vill bli gravid. Är det när man känner av ÄL eller är det innan eller efter?

• Fröken85
    Yoyna skrev 2007-07-02 13:45:02 följande:
    Hej fröken!Spermier kan leva ett par dagar i livmodern och ägget kan även bli befruktat i ett par dagar ( det vandrar ner genom äggledaren för att fästa sig i livmopdern och kan bli befruktad under vandringen eller i livmodern). Så för maximal chans skulle jag satsa på sex ett par dagar innan beräknad äl, under äl och kanske nån dag efter också! Varje dag känns kanske lite krävande, vad vet jag, men säg varannan dag under veckan kring äl! (Ta inte det jag skriver som absolut sanning, det här är bara vad jag har för mig är rätt!)
    Tack för infon! Näe, varje dag är inte riktigt våran stil, men visst skulle det krävas så... Men varannan dag då under veckan kring ÄL låter ju bra då! Bara att informera sambon. Han sa ju första tt vi sklle skippa allt sex fram till oktober så att killarna fick vila upp sig.. Hahaha... Ibland är han för söt. Men jag tackar för att han inte var särkilt intresserad av att verkligen göra så...hehe...!

Cia: Näe det har inte hänt så mycket här i tråden faktiskt. Eller jo förrsesten. Jag å sambon ska tjuvstarta! Jag hoppas verkligen att vi kör igång nu i oktober!
  • Fröken85

Cia: Vad härligt med överraskningen! Tyvärr är min sambo riktigt kass på sånt... Tråkigt med mensen dock, men hoppas på bättre lycka nästa gång och att sambon kanske får för sig att öka insatserna lite å strunta i avbrutet!

• Fröken85

Lusse: Jo det är nog så att jag vill mer än honom så vi får kompromissa lite båda två. Så det funkar för oss! Sen är bara fråga hur jag ska lyckas peppa honom till sex jätteofta, men det går säkert att ordna *ler*... Din sambo blir nog jätteglad vi ÄL sen då *ler*

• Fröken85
    VIKT-LISTAN

Fröken85
    - startvikt v25: 66,1 - målvikt: 60 - vikt v27: 65.4 - totalt: -0.7
    Skrutt83 - startvikt v25: 57.4 - målvikt: 52 - vikt v26: 57.2 - totalt: -0.2
    Luscious - Startvikt v25: 74.3 - målvikt: 67 - vikt v26: 74.0 - totalt: - 0.3
  • Fröken85

Lusse: Å fy vad jobbigt.. Men vi vet ju att det kan bli så ibland... Bara att ta nya tag! Lycka till gumman!

• Fröken85

Lusse: Ja vi får se hur mycket jag kommer att få tjata... Men men, det tar vi sen. Jag hoppas på ett plus innan jul iallafall. Det är ju tre försök!

Lycka till på jobbet idag å gymmet imorgo!

• Fröken85
    VIKT-LISTAN

Fröken85
    - startvikt v25: 66,1 - målvikt: 60 - vikt v27: 65.4 - totalt: -0.7
    Skrutt83 - startvikt v25: 57.4 - målvikt: 52 - vikt v26: 57.2 - totalt: -0.2
    Luscious - Startvikt v25: 74.3 - målvikt: 67 - vikt v27: 76.0 - totalt: +1.7
    Yoyna- Startvikt v25: 72 - målvikt: 65 - vikt v26: 69.0 - totalt: -3
  • Fröken85

Skrutt: Vad gullig din sambo är som säger att du kommer bli ärldens bästa mamma. Det är ju det bästa man kan få höra! Vi hoppas verkligen att du är med oss i sept/okt!!!

• Fröken85

Cia: Skönt att ha sambon hemma! Hoppas det kommer funka bra. Det är ju en stor omst'llning till en början, men jag kan inte tänka mig nåt bättre!

Yoyna: Jag skickar över en hel kasse med pepp! Kom igen tjejen! Det blir bättre snart man har ¨sådana dagar ibland, men de går över!!!

Skrutt: Ekonomin ordnar sig alltid. Man lever efter hur mycket pengar man har, så enkel är det! Men det ordnar sig alltid. Bara man är medveten om att man har mindre pengar över...

Lusse: Vad härligt med träningsvärk, då vet man att man gjort något!

Svar på tråden SYLTFISK