• Frila2

SYLTFISK

Samma här då Har kollat på tv en stund men sitter vid datorn nu igen. Funderar på vad vi ska äta men har ingen lust att vare sig laga eller äta.
    Väntar på att klockan ska bli 23:30 så jag kan kolla på Criminal Minds. Missade förra avsnittet. Har faktiskt köpt boxen - säsong ett. Tyvärr finns inga fler ute, inte ens i USA så det blir till att vänta. 

• Frila2
    enlitenbitkaka skrev 2007-06-03 19:54:51 följande:
    Ligger och lyssna på min nya älsklingsskiva "Daughtry" ...sååå bra! Vi köpte med oss pizza hem, not good, men orkade inte laga mat. Orkade inte riktigt äta mat heller så hälften blev kvar Har bara kikat på Criminal Minds några gånger, inte fått grepp om det riktigt, men får kanske ge det en chans... Ser att det är "Snygg naken" på TV nu.....är det sämsta programmet ever?!Sugen på hus förresten? www.hemnet.se/a.asp
    Daughtry?? Eh, va? Skivans namn, gruppens namn eller en artist? Åh, pizza. Men jag är inte alls sugen på den men annars är det snabbt och enkelt. Har istället varit så onyttig (eller sambon) och köpt coca cola som vi inte dricker egentligen. Idag blir det nog den mycket kultiverade maten - hamburgare med bröd + grönskar. Är egentligen inte sugen på det heller men vi har inte så mycket annat hemma.

Åh, jag älskar criminal minds. Det är verkligen min typ av serier. Följer bara Greys Anatomi och Criminal minds just nu. Tdigare följde jag även Mord i Sinnet som jag också har köpt. Gillar kriminaldrama och deckare.

Självklart, tänkte köpa det huset nu direkt. Har inte alla 11 miljoner i bakfickan?
  • Frila2
    enlitenbitkaka skrev 2007-06-03 20:04:52 följande:
    Gruppen heter Daughtry efter sångaren i bandet som heter Chris Daughtry och deras album heter "Daughtry".....så ja, lite av varje Ja coca-cola blire här också *mums* men usch så onyttigt, blir hårdträning till veckan! Just nu följer jag DHW, Grey's och Ugly Betty. Ja huset vill jag också ha, inte så mycket för att det va fint inuti för det va för pråligt för min smak, för läget är så underbart! Egen strand, egen gjuten brygga rakt ut i Vänern...Underbart! *avis*
    Jaha, ok. Då stämde det med alla mina frågor
    Coco-Cola är verkligen gått. Ska nog ta ett glas nu. Nu har det mulnat på här lite, inte lika gott på balkongen.
    Tycker att det oftast är så att så dyra hus är väldigt pråliga. Mycket krimskrams. Det värsta jag sett var en jättekåk där alla kranar var guldfärgade och statyer i marmor lite varstans *blä* Usch, när här är det verkligen själva huset och läget som är det man vill ha. men har man råd att köpa det har man antagligen råd att renovera lite också. Hade den varit i Gbg hade priset gått upp med några miljoner.

Om du tänker kolla på Criminal Minds så kan jag säga att det är ett fortsättningsavsnitt men det ska gå att hänga med bra ändå. Skurken är James (kommer inte i håg efternamnet) som spelade Dawson i Dawsons creek om du minns den. Han har verkligen vuxit till sig och är riktigt snygg. 
  • Frila2
    enlitenbitkaka skrev 2007-06-03 20:21:44 följande:
    Här e det fortfarande helt molnfritt och underbart, balkongen är som en bastu! Är ni mycket inne i GBG eller håller ni er mest i ert område?Ja jag vill INTE ha en elva miljoners-villa....ett rött hus med vita knutar, punschveranda, dubbeldörr, plankgolv och spröjsade fönster vill jag ha Med en lummig trädgård och nära till något vatten! Oprentantiöst och lugnt...  Tror det här huset kommer bli svårsålt, inte många här som är villiga att lägga så mycket på ett hus, även om man har pengarna. James Van deer beek hette han va? Älskade Dawsons Creek när jag va yngre, va jättekär i Joshua Jackson!
    Lyxigt men inga moln men det är rätt skönt att temperaturen gått ner lite. Vår balkong ligger i sydvästläge så vi har sol från 14 till solen går ner. Lite väl varmt ibland.
    Om jag får välja så skulle jag gärna bo i radhus eller liknande med en egen, men liten tomt. Hade varit perfekt. Får se om vi hittar det någon gång. Problemet är just priserna. Ett enplansradhus på ca 140 kvm kostar runt 2,5 miljoner i de områden som vi vill bo i så det är lite väl saftigt.

James van Deer Beek hetta han ja. Vilket minne! Joskua Jackson var ju inte ful direkt. Men jag gillar de som inte är riktigt lika vakra. Gillar killar som är lite ruffiga sådär. Förrutom Johnny Depp såklart men det räknas ju inte.
  • Frila2
    enlitenbitkaka skrev 2007-06-03 21:03:20 följande:
    Ja jag vill också ha radhus....med en liten gräsplätt där vovven kan lomma runt och som jag kan plantera blommor och sola i. Hihi....hur ser "ruffiga" killar ut? Ge mig ett exempel Sus: Ja Jen va cool! Joey va för mesig för min smak...
    Ok, ruffig killar:
    http://www.izotope.com/artists/images/jonathan_davis_image.jpg
    http://www.hrgiger.com/music/images/korn2.jpg

eller:
    http://i15.photobucket.com/albums/a373/wax_butterfly_/inflames_anders1.jpg
    http://www.theaebyss.com/stuff/intervjui/inflames/IF_Anders004.jpg

*dräggel*

Håller med Sus: Gillade Jen mycket mer än Joey och de andra tjejerna som var med.
  • Frila2
    enlitenbitkaka skrev 2007-06-03 21:18:38 följande:
    Ok, då är jag med Inte min typ av killar....men jag gillar heller inte smörkillar med flottigt stekarhår, RL-skjortor och vita loafers *asg* Har ingen "stil", har dejtat de flesta "typer" allt från sminkade, tatuerade hårdrockare till tvålfagra pojkar....men ska man säga något så föredrar jag mörkhåriga, lite busigt rufsiga killar....min sambo e blond och blåögd och inte det minsta rufsig *ler* Så det kan gå....  Ja Jen va cool som sagt, Joey va för präktig, Andie va ju lite för labil för min smak...
    Hur kan detta inte vara någons typ *chockad*
    Ja, min typ är ju inte svår att räkna ut efter de bilderna. Men det stämmer inte heller på sambon egentligen. Visst han är tatuerad men han har abolut inte dreds (knappt något hår alls), vilket jag är väldigt glad över eftersom jag egentligen tycker det är rätt äckligt men samtidigt är det såå sexigt. Jag gillar verkligen sambons skägg och klagar högt när han pratar om att raka av det. Men eftersom han är så otoligt snäll så kommer han bli en liten prettyboy om han tar bort skägget - vill vi inte! Visste inte att sambon var tatuerad när vi träffades men det var ju inget negativt när jag fick veta det. Jag vet, jag är knäpp.   
  • Frila2
    enlitenbitkaka skrev 2007-06-03 21:29:55 följande:
    Nej jag fick ge upp drömmen om den mörka rufsiga killen.....sambon är ju rätt för mig på precis alla andra plan! Olika som dag och natt men också kompletterar vi varandra. Ja dreads är INTE fräscht, sambons kompis har det och nej, kan va snyggt på en del men det känns så äckligt....fått för mig att dem luktar också Jag föredrar sambon när han har lite skäggstubb, ca. 3dagars....men han hatar att ha skäggstubb....*morr* Han skulle också gärna få tatuera sig...ska propsa på att han tatuerar in våra barns namn. Jag själv har en fjäril på högra skuldran och ska göra MINST två st. till. Hur träffades ni du och din sambo? Är ni ung. lika gamla?
    Jag har också fått för mig att dreds luktar. Sedan har jag kompisars, kompisar som har dreds och det har inte luktat men då har jag inte haft näsan i barret heller.
    Sambon har bara en tatuering och ska göra fler sedan. Jag har en i svanken och ska göra en till men vet inte när. Ska göra två eller fyra tassar men har inte riktigt kommit på den perfekta placeringen. Självklart ska namnen på barnen tatueras in.
    Sambon är 7 år äldre än mig så han är gammal, haha. Vi träffades när vi bodde i samma studentkorridor, hade tre rum mellan våra rum. Vi var lite slow starters. Det tog ett halvår innan vi fattade att vi faktiskt var intresserade av varandra

Hur träffades ni då? är ni i samma ålder?
  • Frila2

Nej, nu kallar sambon och tv:n Ska äta lite också.
    Tittar kanske inte efter criminal minds, annars hörs vi säkert imorgon.

• Frila2

Lusse: Eller hur spelade han bra, James. Måste vara svårt att spela tre personer i ett. Sedan är han inte ful heller.
    Hur går det med illamåendet?

Thulan: Jag tyckte inte att tatueringen gjorde så ont. Visst det kändes men det var helt klart uthärdligt. Kan inte jämföra det heller riktigt. Kanske som att vaxa benen kanske fast inte lika intensivt och under en längre period. 
    Jag har en fågelliknande sak i svanken och har tänkt göra tassavtryck från katterna. Tror det blir antingen på höften eller på vaden.  

• Frila2

Hejsan. Ser att några syltfiskar har varit inne en kort stund iaf. Men inte samtidigt som jag såklart. Det har allt varit väldigt dålig fart här i tråden ett pat dagar, har själv inte skrivit så mycket - får ju blodtryckshöjning när det är så segt som det varit Nu funkar det men det kan ju bero på att det är 110 personer inloggade
    Ikväll har jag möjlighet att återuppta mitt FL-beroende igen eftersom jag är ledig då och sambon jobbar natt Sedan jobbar jag helgen Inte lika kul.

kram på er.

ps. många smilies blev det ds.

Svar på tråden SYLTFISK