enlitenbitkaka skrev 2007-06-03 20:04:52 följande:
Gruppen heter Daughtry efter sångaren i bandet som heter Chris Daughtry och deras album heter "Daughtry".....så ja, lite av varje Ja coca-cola blire här också *mums* men usch så onyttigt, blir hårdträning till veckan! Just nu följer jag DHW, Grey's och Ugly Betty. Ja huset vill jag också ha, inte så mycket för att det va fint inuti för det va för pråligt för min smak, för läget är så underbart! Egen strand, egen gjuten brygga rakt ut i Vänern...Underbart! *avis*
Jaha, ok. Då stämde det med alla mina frågor
Coco-Cola är verkligen gått. Ska nog ta ett glas nu. Nu har det mulnat på här lite, inte lika gott på balkongen.
Tycker att det oftast är så att så dyra hus är väldigt pråliga. Mycket krimskrams. Det värsta jag sett var en jättekåk där alla kranar var guldfärgade och statyer i marmor lite varstans *blä* Usch, när här är det verkligen själva huset och läget som är det man vill ha. men har man råd att köpa det har man antagligen råd att renovera lite också. Hade den varit i Gbg hade priset gått upp med några miljoner.
Om du tänker kolla på Criminal Minds så kan jag säga att det är ett fortsättningsavsnitt men det ska gå att hänga med bra ändå. Skurken är James (kommer inte i håg efternamnet) som spelade Dawson i Dawsons creek om du minns den. Han har verkligen vuxit till sig och är riktigt snygg.