SYLTFISK
Jag tror jag gör så att jag skickar med alla betyg en gång till inkl. kompletteringarna. Och sen ringer och hör hur det står till.....
Jag tror jag gör så att jag skickar med alla betyg en gång till inkl. kompletteringarna. Och sen ringer och hör hur det står till.....
Gjorde du HP förresten? Och vad har du för planer fr dagen? ![]()
Meh *avis* Jag ägnade inte så mycket energi åt studierna på gymnaiset....därfr jag slavar på KomVux nu
Japp jag gjorde HP, fick bara 1.0 men medel iår låg ju på 0.9 så....
Ska ta och ringa VHS nu och höra vad som hänt...
Japp nu har jag pratat med VHS....det är pga av att jag bara har samlat betygsdokument som det såg ut så. När jag läst klart kurserna så måste jag begära ut ett nytt slutbetyg med de nya kurserna + de kurserna jag läste på gymn. och då kommerdet se annorlunda ut. Så sa hon på VHS iaf....ska höra med KomVux också. Hoppas det löser sig, är så rädd att det ska krångla...
Vet itne hur det ligger....har varierat så från år till år. Men på den minst populära inriktningen förra året hade den som blivit antagen sist på HP haft 0.1 på HP't. Så jag hoppas att jag tar mig in
Vad roligt att du lyckades ta tag i det. Jag har väldigt svårt för diciplinen att sätta mig ner och ta tag i saker därför är jag ofta ute i sista minuten. Klart du ska ha en studentfest ![]()
Ja vi får hoppas att det löser sig
Både för idg och mig! Är så orolig nu när jag verkligen kämpat!
Med bebislängtan går det bra! Pratade med sambon nyss och det här kom vi fram till: Han pratade med en av sina kompisar igår om barn och han berättade att han och hans tjej ska börja så fort hon får fast jobb, sambon berättade att vi ska börja under utbildningen och att han verkligen ser fram emot det och bara kan se fördelar just nu
OCH att så fort vi fått antagningsbeskeden ska ta upp diskussionen om när vi ska börja *jippppppiieeee*!!!!! Det är ju snart
Själv då Thulan? Har en Paris-resa gjort din sambo mer mjuk?
Cia, usch vilken jobbig dag! Men iofs...då slipper man tänka efter hur jobbigt det är också, när det är stressigt alltså
Frila: Här blir det Grey's.....no doubt
Ingen här som besiktigat sin bil utan att ha haft tid? Dvs kört på en drive-in tid?
Men Skrutten då....
Va trist att han ska vela och inte inse hur du känner. Håller tummarna för att han kommer på bättre tankar.
Var inne i någons galleri förut och där fanns bilder från flera FL-träffar med bebisar på rad, och mammor på rad med sina barnvagnar.......tänk, det är vi om något år ![]()
Och hur gärna ill man inte tro detta? www.familjeliv.se/Forum-3-28/m21119060.html