Inlägg från: enlitenbitkaka |Visa alla inlägg
  • enlitenbitkaka

SYLTFISK

hello girls!

Välkommen hem Presens! Haft en bra semester i Paris(?)?

har sutit i skolan och verkligen hårdpluggat hela dagen....är nästan helt färdig...har en bok kvar bara. OCH jag har fått ut ett betyg....MVG i Engelska A *glad*

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • enlitenbitkaka

Och Skrutt:
    Vad skönt att ni pratade om det och nu är på det "klara" med hur ni vill ha det...Ställa in sig på maj är bra. Jag är fortfarande inställd på juni även fast jag hoppas och tror på en liiiiiten tjuvstart

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-05-24 14:10:19 följande:
    Tack!! *bugar och bockar* Har bara fått ett enda MVG i hela mitt liv och det var i Bild....nu har jag svart på vitt att jag inte är dum, jag hade bara massa annat för mig under gymnasiet  *ler*

Ja man vill ju inte tjata sig till en bebis....men jag tror inte ens det går. F kulle aldrig gå med på dt om han inte verkligen ville. Kan däremot erkänna att min längtan och "tjat" gör att vi får barn tidigare än vi kanske skulle fått annars.
  • enlitenbitkaka

Ni som är förlovade.......vill ni berätta hur ni gjorde? Han "friade" ju utan ring och på midsommar ska alltså ta på ringarna men vet inte hur, var, när Vi ska iaf vara i sommarhust i Norge/Oslo...men vad ska vi göra? Tips tack!

• enlitenbitkaka

Hej tjejer...!
    Vad roligt att läsa om era förlovningar Vi får se vad ssambon kommer på för något roligt. Han vill överraska mig lite iaf!

Har haft en underbar dag efter skolan...jag och F följde med pappa för att hämta min bil. Där åkte vi och hämtade pappas vovve och tog med honom så han och Kenzo fick bada och busa! Sen tog vi min älskade Svarta Pärlan och åkte hemåt...tog en omväg förbi kyrkan vi bokat och påvägen dit spelades James Blunt "Goodbye my lover" på radion och i en strof sjunger han "...I'd be the father of your child" Som på en given signal tar F min hand och ler mot mig. Vad gör jag då? Jo, tårarna börjar rinna... Det är "den tiden på månaden" och hormonerna e i obalans Det var riktigt lyckliga glädjetårar...och när han sen tittar mig djupt i ögonen och säger "Jag kommer gråta likadana tårar den dagen vi får barn"

Låter kanske som något ur en sliskig film men just då kändes det så rätt och bra och fint *skäms*

Hihi....nej nu ska jag se på TV, finns det något värt att se?!

• enlitenbitkaka
    Fröken: Hihi ja.....uttrycka sig kan han iaf Egenskrivna löften är uteslutet, jag skulle störtgrina!!!

Cia: Gud vad romantiskt!....vilka goa killar ni snappat åt er Och vad roligt att ni äntligen bestämt er ang. bilen, blir det en ny eller beg.?

Fi: Ja han har kontakt med sin känsliga sida...ibland Vad billigt med 699EUR.....789EUR ligger dem på om man beställer från www.babytrader.eu. Men då är ju frakten gratis. Gillade du den IRL? Vilken produktiv dag du haft förresten
  • enlitenbitkaka

Kikar in.....ja det har varit ovanligt dött här idag

Igår va vi och hälsade på kompisarna med lillkillen, kom nog hem vid halv tre först *zzzznark* Haha kolla in min goding och kompisarnas lilla goding:

Min F med kristiiin's söta Hampus

Nu borde jag plugga....måste rättare sagt men e såååå trött och orkar inte lääääsa!

Kom hit och tjata lite nu Syltisar!!!!

• enlitenbitkaka

meh! Så hann du smita innan jag kom hit

Ja är underbart å se F med ett litet barn....han lekte, pratade och gullade med honom massor igår. Påvägen hem så pratade vi mycket om uppfostran osv. Så skönt att han börjar engagera sig

• enlitenbitkaka
    Fröken85 skrev 2007-05-26 23:05:51 följande:
    Ja har kollat på Runaway bride som e slut precis nu så jag BORDE lägga mig och läsa en bok som ska ska va klar till veckan. Borde... *trist*

Hihi sambon va också rädd....vägrade hålla honom, trodde att han skulle tappa honom. Så min kompis tryckte sonen i famnen på honom och sa "håll"....efter det e han inte skraj längre
  • enlitenbitkaka

Ja jag kan ju säga att sambon har veknat betydligt sen vi började umgås mer med dem och deras son.....har ju träffats iaf varannan vecka nu på sistonde. Så skönt Han säger faktiskt rakt ut att han längtar och tycker att det vore så mysigt och roligt...
    Så se till att hitta vänner med barn att umgås med

Sen är det en sak till med killarna, som jag tror. Att när vi tänker på -08 så är det "snart" när dem tänker på -08 så är det om "en halv evighet" kvar... Tänka och planera långsiktigt är inte riktigt deras grej så ju närmre vi kommer desto mer "på" kommer dem nog bli

Ja jag ska också ha läst två böcker men sambon ska hjälpa mig och berätta om en bok han läst.....*skäms* Men jag har haft 4-5böckr att läsa den här terminen

Ja häng här me mig

Svar på tråden SYLTFISK