Thulan skrev 2007-05-28 17:39:57 följande:
lusse: Va härligt att du snart får ditt slutbetyg! Mitt kom med posten i morse + en vidimarad kopia som jag precis har vart och lagt på postlådan. Förstår att det smärtar i plånboken att lägga ut så mycket pengar på en tandställning, för att inte tala om smärtan i munnen när man har tandställning - men det är helt klart värt det! Men du behöver absolut inte vara rädd för att dra ut tänder, det känns ingenting. Har du bestämt dig för att sätta in en tandställning nu? Det värsta är att det ofta tar en sån lång tid innan tandställning väl är på plats, det ska ju göras avgjutningar, dras ut tänder etc.
Grattis till slutbetyget!! Blir det någon 2:a studentfest? Funderar på att bjuda hem några vänner på middag någon dag och fira lite
Haha....frågade F som haft tandställning och ha sa "Nej, det gör inte ont....det typ spänner", tandläkaren sa också att det inte gör ont, men ömmar på morgonen brukar det göra. Ang. utdragning av tänder så lägger dem väl en lokabedövning...kommer grina mig igenom hela grejen...
Sen när jag blir av med tandställningen ca. 1½år senare så kanske det blir kronor och skalfasader...