Inlägg från: enlitenbitkaka |Visa alla inlägg
  • enlitenbitkaka

SYLTFISK

Cia: Vi håller tummarna för dig, gumman!!!

Själv går jag runt i ett glädjerus....när jag tog "studenten" hade jag G i både Engelska A och Engelska B. Nu när jag var och gjorde en bookreport så berättar hon att jag får ett solklart MVG i både A och B-kursen Hade typ inte haft några fel alls på nat.proven....*glaaaaad*

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • enlitenbitkaka

Haha...maybe. Efsm det här är typ de först MVG jag någonsin har fått så tar jag tillfället i akt att skryta lite: Hon frågade om jag bott i USA efsm jag hade ett så korrekt uttal och stort ordförråd

Frila2 skrev 2007-05-29 18:21:27 följande:
    Grattis Lusse!Verkar som om du kan din engelska.
  • enlitenbitkaka

Tack! Är stolt som en tupp över mina nya betyg...vi får se om dem räcker till för att komma in på min utbildning. Om inte så har jag iaf två färska MVG Mina första någonsin...har aldrig varit bra på någonting förut..

Gör Förken Frila ikväll då? Vsd va det för Ellos-länk du ville visa?

Frila2 skrev 2007-05-29 18:23:57 följande:
    Oj, vilken komplimang. Klart du ska skryta lite.
  • enlitenbitkaka

Vad trist å va ensam Du får sysselsätta dig här på FL
    Sjävl ska jag plugga det sista ikväll....ska åka till skolan före 08 imorgon så jag hinner få ut betyg innan kl. 10. Sen på kvällen kommer min kompis och hennes kille hit och så ska vi grilla lite....*mys*

Vad va de för klänning då? Älskar klänningsmodet....passar till allt och så kan man luras med figuren lite!

• enlitenbitkaka

Ja jag är lite mer balanserad med D-kupa och 42 över rumpan men det mesta sitter över magen. Har normalt sett en ganska smal, markerad midja så när vikten sätter sig runt magen så blir det plufsig direkt...*suck* Och så har jag noll diciplin och oooooorkar inte träna, oooooorkar inte laga nyttig mat....

Frila2 skrev 2007-05-29 19:35:40 följande:
    Usch, förstår precis. Du ska du veta hur kul det är att köpa en bikini när man ser ut som ett oversized päron. Storlek 48 på häcken och a-kupa.
  • enlitenbitkaka

Nää....betalar 349:-/mån för att få träna på SATS men nu va det läääänge sen jag va där sist. Men mitt mål är att gå ner 10kilo inför vårt bröllop och det bör jag väl hinna.

Frila2 skrev 2007-05-29 19:46:18 följande:
    Laga nyttig mat gör jag men tränar inte. Ja, jag vet jag skaaa men jag ooorkar inte.
  • enlitenbitkaka

Måste fråga:

När tog ni cellprover senast? Fick ju tid för att ta cyt-prov (säger man så?) men va tvungen att avboka och nu måste jag boka en ny.....e rädd...var två år sen sist men då var det pga komplikationer jag tog provet, då hade jag varit mer redo om något have varit fel..men nu....*rädd*

Svar på tråden SYLTFISK