• Cia80

SYLTFISK

Säger som lusse: att det inte finns nån tråd som kan mäta sig med Syltfiskarna.

Har ett par trådar där man skriver om vad barn kan haspla ur sig ibland

• Cia80

Aj vilken mensvärk jag har....så nu är nog mensen på väg

• Cia80

Frila,
    Tycker jag inte gör annat än väntar
    Har ont, men ännu ingen mens.
    Det mystiska är att jag haft som mensvärk till och från i stort sett hela dagen. Vanligtvis brukar jag bara få ont strax innan mensen kommer.
    Men man kanske inte ska spekulera i allt. Som sagt, bara vänta och se.

• Cia80

Frila,
    Det är supersvårt.
    Magen är ju alltid med oavsett vad jag gör. Men imorgon måste jag verkligen försöka aktivera mig på nåt sätt, för annars blir jag knäpp(are)

• Cia80

Frila,
    Jag har ingen aning! Det jag borde göra är stryka, så det får jag väl göra. Men det tar nog inte hela dagen. Så troligtvis kommer jag hänga här...som vanligt

Jag hade BIM igår.

Usch då, inget kul att jobba helg. När har du semester?

• Cia80

Frila,
    Jodå, jag gör också så

Jag brukar också vara regelbunden, eller har ialla fall varit det sen jag slutade med pillrena. Så det vore väl attans om den ska börja strula nu och komma på dag 36 istället för "normala" 29.

Men det går fort ska du se. Fattar inte vart tiden tar vägen. Är ju fasen snart juli. Vart tog maj och juni vägen???

• Cia80

Fröken,
    Vet inte varför jag inte skulle få vara kvar. Men det kändes ändå bäst att fråga. Vem vet, ni kanske tröttnat på mig.

De kommer också gå fort, tro mig. Fast just nu tycker jag tiden segar sig fram till lördag

Nä, nu är det bäst att sova. Lovar att uppdatera er imorgon om mensens icke eller icke vara

Sov gott!

• Cia80

Godmorgon tjejer!
    Det är väl attans, när man vill sova länge så går det inte och när man ska upp tidigt är man supertrött.

Fortfarande ingen mens i sikte. Jösses, tänk om det blir ett + imorgon.
    Jag=mamma???

• Cia80

presens,
    Ja, det är det verkligen. Nu kommer det ju bli en extra lång dag. Är ca 10 timmar kvar till sambon kommer hem, det är ju en halv evighet!

Vad gullig du är! Är nog bara jag som har svårt att se mig själv som mamma. Imorgon kommer det avslöjas, om mensen bara luras eller om det verkligen är något som växer i min mage.

• Cia80

presens,
    Det är samma här. Oss som par tror jag kommer bli jättebra föräldrar. Sambon är jag också övertygad om att han kommer bli en underbar pappa, det tvivlar jag inte på.
    Är bara mig själv jag tvivlar på.
    Men man växer väl in i det. Nu kanske det är för att det känns så långt bort. Blir nog lättare när man har bebis i magen som sparkar.

Svar på tråden SYLTFISK