• Cia80

SYLTFISK

Hej tjejer!
    Nu är jag hemma från Sthlm. Vi hade det riktigt trevligt.
    Införskaffade en bok: Handboken för gravida. Jag hoppas att det inte dröjer alltför länge innan jag kan börja läsa den (dvs att jag är gravid samtidigt)

Grattis till er som kommit in på utbildningarna!

Vi får förhoppningsvis hämta vår bil på fredag. Det är tur att man inte är vidskeplig eftersom det är fredagen den 13:e

• Cia80

Skrutt,
    Ja, fast jag har nog inte riktigt fattat än att vi verkligen ska ha en sån fin bil Jag är lite seg med att förstå saker och ting ibland

Vi hade det jättetrevligt i Sthlm. Vi gick i Gamla stan, Drottninggatan, Gallerian, NK och tittade på en utställning i Kulturhuset om Astrid Lindgren.

Åh, vad jag längtar efter bebis. Börjar nästan bli jobbigt igen...*suck*

• Cia80

Skrutt,
    Ja, verkligen!
    Vi får väl se hur det går imorgon.
    Kul att ni också ska få hämta ny bil imorgon

Ja, det gjorde vi. Kan säga att det kändes i fötterna efteråt

• Cia80

Skrutt,
    Exakt
    Ev. kommer det bli en tur hem till mina föräldrar i helgen för att visa upp vrålåket

• Cia80

Godmorgon tjejer!
    Huh så dåligt jag har sovit i natt, undrans om det kan bero på den nya bilen vi ska hämta idag

Sambon är iväg och spelar golf med sin bror och jag ska ev. träffa en kompis.

Vi bor i en 4:a, så plats för bebis har vi och vi bor ca 10 minuters gångväg från sjukhuset

• Cia80

Hej tjejer!
    Hur har ni det?
    Här är det bara bra, försöker att inte tänka på att det är sista semesterdagen.

Igår var vi hemma hos mina föräldrar och visade upp vrålåket
    Jösses, så skön den är att köra!

Längtar fortfarande massor efter bebis, men sambon är envis. Vad ska man göra? Tjata hjälper inte för då blir han bara trött på mig, konstigt nog.
    När vi går på stan så dyker det upp några "åhhh" ibland när jag ser en gravidmage eller en söt bebis.
    Hehe, sambon sa häromdagen att jag har bebisradar

• Cia80

elessario,
    Haha, ja jag får nog göra det

Åh, tänk om det gick att prata med min sambo om bebis, men nä, han bara suckar.

Jag tror jag har missat hur läget är för er. Har ni satt nåt datum då ni ska börja?

• Cia80

Skrutt,
    Grattis själv!
    Jo, vi måste nog erkänna att vi har åkt en del bil
    Men imorgon åker sambon hem till sina föräldrar och kommer hem på tisdag. Så inget bilåkande för min del imorgon.

lusse,
    Åh så kul att din sambo också längtar nu och att han erkänner det

• Cia80

Hej!
    Första dagen på jobbet efter semestern gick bra.
    Bara det att jag var omsvärmad av gravida magar :-O
    Nä, riktigt så farligt var det väl inte men det var ialla fall två av dem där.
    Längtan är så stor!

• Cia80

Hej tjejer!
    Idag avslöjade sambon för sina föräldrar och sin bror med familj att vi äger en barnvagn och en babysitter
    Så nu kan jag aldrig mer visa mig för dem De måste ju tro att jag är jättekonstig.
    Dock sa sambon att de inte sa nåt speciellt, förutom att skratta. Undrar om det är bra eller dåligt...

• Cia80

Frila,
    De hade kommit in på att bebisgrejer var så dyrt. Så svärmor hade sagt till sambons bror att de måste spara vagnen till oss. Men då hade sambon sagt att vi redan har vagn. Men som tur var så förklarade han hela situationen, det med att min vän ville bli av med den osv.

Jag hoppas mer att det är sambon som får de där kommentarerna

• Cia80

Fröken,
    Så farligt var det nog inte egentligen. Men som sagt, nu hoppas jag ju att sambon kan få lite pikar därifrån

Usch, vilken bebislängtan jag har. Nu när jag är tillbaks på jobbet så ser jag ju magar eller nykläckta nästan varje dag.
    Inte hjälper det att prata om det med sambon heller. Han säger bara "sen".

• Cia80

lusse,
    Mina planer för dagen är att jobba. Börjar 13.30.
    Sambon sitter och spelar dataspel (som vanligt )
    Men jag ska försöka slita honom därifrån så jag får umgås lite med honom innan jag går till jobbet. Jag menar, han kan ju sitta där sen, ända till kl. 22 då jag kommer hem

• Cia80

lusse,
    Ibland så Nä, han spelar Guild Wars.
    Ja, det är underbart att ha honom hemma och nu ser det ut som att vi vara sambos framöver *lycka*

Åh, vad jag längtar efter bebis! Vet snart inte vart jag ska ta vägen.

Svar på tråden SYLTFISK