Hej tjejer!
Tack för era vänliga ord och stöd! Han var ju 78 år så han har ju fått levt ett bra liv, tycker han kunde fått varit med ett tag till bara
Men det är skönt att han fick somna in hemma och inte behövde ligga på sjukhus och plågas..
Lusse: Tack så mycket!
Ja det är verkligen full jakpot! Får ju se hur det blir med resan, det beror ju på om Adde ens kan få ledigt... Blir så orolig bara när man läser att det inte är att rekomendera att åka om man är gravid. Skulle aldrig våga riskera något. Vilken jättefin klänning, förstår att du gillar den! Hoppas jobbet går bra ikväll, står på jobbet nu men här är det helt dött! Lycka till med vägningen imorgon, det kommer gå kalas!
Frila: Jag känner också att jag inte vill riskera det.. Chansen är ju inte så stor att man blivit gravid, sen vet vi ju inte med Addes semester heller.. Får väl vänta och se. Vore isåfall bäst att vänta med verkstaden, men vill verkligen inte.. Dessutom sa svärmor att det inte är 100 på att det blir just Afrika men de hoppades på det. Skulle det vara kanarieöarna skulle jag inte vara orolig, men det är ju inte heller lika kul!
Förstår att du blir avis, känns som om precis ALLA runt omkring en går med stora fina bebis magar..
Elessario: Tack för dina efterforskningar och all info. Får kolla upp med BM och läkare innan men det känns rätt riskabelt att åka OM man skulle blivit gravid vilket man säkert inte har.
Vad ska ni göra ikväll? Jag ska åka hem och ha en riktig myskväll med sambon, tror han kan behöva det idag!