Inlägg från: Skrutt 83 |Visa alla inlägg
  • Skrutt 83

Ja det låter ju lite muppigt men det är bara kul! Vi får hitta på en bakelse eller nåt som vi döper till syltfisk som vi kan äta sen när vi ses! hihi

• Skrutt 83

Thulan: Jag har varit i stallet och sen så har jag varit på långprommenad. Ska ägna kvällen åt FL, TV och totalt lugn. Borde plugga men det får bli i veckan. Sambon jobbar till ca 00.20 så jag är aldelles övergiven, det är tur att ni finns så man har lite sällskap. Själv då?

• Skrutt 83

Ja det är lite deprimerande, man har liksom redan ångest för måndagen..

• Skrutt 83

haha 90 klick redan!! Många måste klickat in för att se vad en syltfisk är!!

• Skrutt 83

Thulan: du kan ju haft det ändå, läste någonstans här på FL att många får symtomen, typ flytningarna och sen får positivt på testet en eller två dagar senare. Hoppas för din skull!!

• Skrutt 83

Thulan: Eftersom att jag äter p-piller så ska jag ju inte ha ÄL men de senaste månaderna har jag haft ÄL flytningar och tyckt att jag haft lite ont i magen i den vevan. Köpte därför ÄL test men fick inte positivt, det blev aldrig lika starkt eller starkare. Nää som du säger vet man ju inte hur de visar! Har hört om de som ej fick starkt utslag men blev ändå gravida så kanske hade du ÄL ändå!

Fröken: Kan ju vara bra att kolla nån månad bara så du vet. Sen tror jag man lär sig känna av den!

• Skrutt 83

Luscious: Ja visst är det roligt med en tråd bara för oss "gamlingar" hihi. Mysigt med bebisdop. Jag förstår vad du menar, hade också blivit besviken, inte är du löjlig! Faster är ju alltid faster så då är det ju roligare att ta någon som inte är nån "titel" som gudmor! Det är ju det där som är så knepigt, man vill ju inte att någon ska bli sårad.. Jag har främst två personer som jag vill ha som gudföräldrar men jag vet att det finns andra som kommer bli besvikna. Jag vill helst att gudmor och gudfar ska vara ett par men det spelar ju ingen roll egentligen. Vad tycker ni om det?

• Skrutt 83

Luscious: Nää det är sant det kanske var mer förr. Haha men min kusin som jag vill som gudförälder och kompisen jag vill ha har haft ihop det för längesedan, kanske är det lite känsligt? hihi. Nää jag hoppas vi får två barn så de kan få vara till ett varsitt. Jag är ju gm åt kompisens dotter och blir till kusinens som kommer i sommar. Båda dem är perfekt som gudföräldrar, sånna som engagerar sig mkt å så.

Cia: Vad bra att du hittade hit! Ja det är inte lätt alla gånger att veta vilken bil man ska ha. Jag och sambon ska snart börja leta vi med. Hittade ni nån som ni gillade? Vad synd att han känner så, men kanske ändrar han sig snart.

Svar på tråden SYLTFISK