SYLTFISK
presens: Vad tråkigt att höra att bebisverkstan är lagd på is, får man fråga varför?
presens: Vad tråkigt att höra att bebisverkstan är lagd på is, får man fråga varför?
presens: Okej, då förstår jag. Det är inte alltid så kul att vara vuxen och förnuftig, men tror du inte att ni hinner bli klara med renoveringen i år?
Hej tjejer! Vad har ni för er? Själv sitter jag med näsan i matteboken men kan inte låta bli att titta in på FL titt som tätt.
Frila: Va kul att höra att du har äl, alltid skönt att veta att kroppen fungerar som den ska.
lusse: Åh vilken härlig herrgård, vart ligger den?
Skrutt: Har prov nästa vecka, det är det sista provet. Så skönt!
Annars är allt bara bra med mig. Kvällen blir lugn, är lite sliten idag. Det blev alldeles för sent igår, jag och sambon var på "Big Comedy", en massa kända ståuppkomiker som uppträdde. Sambon fick biljetter av mig i födelsedagspresent. Jag skrattade så att jag höll på att kissa på mig, det var riktigt roligt.
Jag är också riktigt bebistokig nu. Är så sugen på att köpa lite bebiskläder som jag kan lägga i en liten låda och ta fram när bebissuget sätter igång.
Skrutt: Det var bl.a. Babben Larsson, Henrik Schyffert, Johan Glans, Adde Malmberg m.fl. Hur kul som helst!
Frila: Japp sista provet, sen är jag färdig med komvux. Antagningsbeskedet kommer i mitten av juli, så det är ju lång tid kvar. Riktigt jobbigt att vänta, vill ju veta nu på en gång om jag kommer in.
Hej tjejer! Har så fullt upp med skolan nu så jag känner att jag aldrig hinner vara med i era diskussioner. Idag kom min lundmyrfilt som jag har beställt, helt underbar! Längtar tills man kan svepa om filten runt en liten bebis
Vad har ni för er? Har ni några roliga planer för dagen?
Hej tjejer! Vart håller ni hus?
Har precis vart ute och gått en timme, så himla skönt. Sen gick jag förbi biblioteket och bläddrade i mamma/gravid/förälder-tidningar
Blev såååå sugen på en liten! På vägen hem såg jag en som hade en UJ-vagn, shit vad snygg den var! Jag som i stort sett har bestämt mig för en Bugaboo, men nu blev jag osäker. Om bara det hade gått att vända handtaget på UJ:n så hade jag inte tvekat en sekund, det är det som förstör hela vagnen.
Vad har ni haft för er idag?
Cia: Usch då, ja det förstår jag att det är jobbigt. Jag har jätte svårt att jobba med folk som är döende, jag är alldeles för känslig. Jag klarar inte av det alls, det väcker så många frågor hos mig och jag blir helt förstörd. Jag hoppas att det är något som man lär sig tackla med tiden.
Vad har du för planer för resten av dagen då?
Cia: Ja visst tar det på krafterna att gråta, jag behöver alltid gå och lägga mig en stund efter att jag har vart ledsen.
Jag vet faktiskt inte vad jag ska hitta på, funderar på att lägga mig och läsa en bok. Sen ska jag försöka få sambon att följa med mig och köpa växter och krukor till balkongen.
Lägg dig och vila en stund du så känns det bättre sen