SYLTFISK
Ja kommer er situation vara annorlunda i maj nästa år? Kommer ni ha mognat? Kommer ni ha mer pengar? Vad är det som gör att han kommer vakna en dag i maj och känna att NU är jag redo? Nej just det
Haha, you go girl!
Och jag antar att inte han ska va pappaledig den första tiden? Då har han nio månader EFTER att ni plussar på sig på jobbet + tiden du är mammaledig! Och ang. fertiliteten.....kör på det också!
Du måste berätta vilka argument han har mot detta
OM han har några....
Vi pratade om föräldraledighet förut och kom väl halft fram till att jag ska ta ut all föräldraledgihet. Låter kanske lite stenålders men det passar oss perfekt. Iom att han fortsätter plugga kommer han ju va hemma mycket ändå! ![]()
God Morgon tjejer!
Här missar man en del när man somnar på soffan
Sitter här med mensvärk....så nu LÄNGTAR jag efter att få mens!! Så jag kan se hur kroppen reagerar när den är över! Och om nästa kommer regelbundet!!
*spännande*
Ska ni hitta p idag då tjejer?
Appropå hettan ja....ska ner till gymmet så fort sambon kommer hem. Drog på mig sådana där träningsbyxor som slutar under knät, två linnen, sportBH och fleecetröja.....och gick ut med vovven! Behöver jag poängtera att jag sitter här och svettas just nu!! *phui* Trodde inte det va såååå varmt ute...
Men nu har jag iaf tagit en 30min promenad med vovven + att jag ska ner till gymmet sen. Och ikväll får nog vovven en långprommis med bad.
Hej! Precis hemkommen från gymmet.....dem e verkligen smarta! Nu, i hettan" bygger de om duscharna så man får duscha hemma!!!! *pust* Sambon nallade duschen först så jag får vänta! Vår dusch är inte stor nog för två
Vägde mig dessutom, not funny! Vågen stannade på 74kilo....Gaaah!!! Panik...jag vägde 67 i April! Nu blire hårdträning...ska ha kommit ner i 67 innan bebisverkstaden!
Körde mage, insida/utsida lår och massa kondition.......har börjat bli bättre på löpning. Hade jättesvårt för att få in "rytmen" men det går bättre och bättre!
Skrutt: Skönt att vovven är bättre, trist att sambon är orubblig!
Ska hålla tummarna för er iaf!
Presens: Välkommen tillbaka ![]()
I'm here....men watch out....mitt humör är inte att leka med idag! Är en tickande bomb som irriterar mig på ALLT! Pms.... ![]()