SYLTFISK
Överlevde natten utan F iaf
Somnade i soffan och vaknade närmare två på natten...så idag har jag lite neck issues!
Gör ni idag då?
Överlevde natten utan F iaf
Somnade i soffan och vaknade närmare två på natten...så idag har jag lite neck issues!
Gör ni idag då?
Och enligt den som numera bestämmer över skydd i vårt hem så ska vi köra med kondom ![]()
Ja och jag vill klara av första året iaf så man har grunden klar. Sen ska man ju välja inriktning efter ett år... Ja vi får hoppas att vi är fertila och har tur så det går snabbt
Läste en tråd där en blivande mamma skulle köpa bebisprylar för 32 000:-.....gosh! Jag tycker våra 15 000:- som vi har sparade är mycket!
Jag byter ut alla mål mat men äter mellanmål i form av frukt. *fuskar*
Och Fröken....duktig du är!
Ja 32k är MYCKET!!! Visst 6000:- för en vagn är OK men 7000:- för en spjälis?? När IKEA's fick bäst i test. Kläderna kommer bli Lindex, H&M och Kappahl till en början...och lite Tradera. Men saker som jackor osv. kommer bli Po.p. Jag är kvalitetsmedveten och köper ingen "skit" men är på samma sätt prismedveten - dyrt är inte alltid bäst.
Fick två svar på min bilannons idag...en som vill byta den mot en mercedes och en som vill ge 20000:- för den, den ligger ute på 26 000.... Är jagdum som tackar nej till 20k eller?? Help me ![]()
Jo jag MÅSTE sälja min bil
Hund + bebis + barnvagn + 2st vuxna i en liten cab är ingen bra idé....här ska köpas kombi!