Inlägg från: enlitenbitkaka |Visa alla inlägg
  • enlitenbitkaka

SYLTFISK

Nu fick jag dåligt samvete efter godisen så ut åkte pasta och annat onyttigt ur skafferiet + att jag drog fram dammsugare och drog över lägenheten!
    Ja till veckan är det hårda tag som gäller igen! Inget onyttigt och träning, tjejer! Taggade?

Är lite störd på att ingen vill köpa min bil....hur ska jag då ha råd att köpa en praktisk familjebil??? *mutter*

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • enlitenbitkaka

Fröken:
    Åh dem är så söta....vill ha en "lilla grodan"-body!

Är det INGEN av er som ätit Cilest p-piller?? Så här står det på niomanader.se "Kvinnor som haft en ägglossning som har fungerat trots att de tagit p-piller, kan bli gravida redan första månaden efter att ha slutat med p-piller. "

Hur menar dem? Jag har ju haft mens varje månad iom att jag äter tre veckor p-piller och en vecka sockerpiller...innebär det att jag haft ÄL då?

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-06-21 22:10:49 följande:
    Lusse: Tråkigt att ingen vill köpa bilen.. Kanske blir fler som är intresserade efter midsommar, då folk har semester om lite mer tid? Jag håller tummarna för det så du snart kan få din familjebil!Jag och sambon har börjat fundera på Toyota avensis, vad tror ni om den?: www.toyota.se/cars/new_cars/avensis/index.asp...
    Ja och sen kommer lönen till veckan....folk kanske vill spendera mer då Har sökt en del info om familjebilar på FL och Toyota Avensis var ganska populär....den helt klart bästa av Toyotas bilar... Kommunen har parkering inne på vår gård och dem kör Toyota - skitsnygga!
  • enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-06-21 22:22:56 följande:
    Lusse: Har också läst det ang. p-piller. P-piller har 2 funktioner som ska förhindra en graviditet, dels ska det hämma ägglossningen, sedan ska slemmhinnorna tjockna vilket ska göra att det blir svårare för spermierna att tränga igenom. Vissa kvinnor får ägglossning trots p-pillren men då är det den andra funktionen som ska förhindra graviditeten. Hörde någonstans att så många som 20 % har ägglossning trots p-piller, vissa varje månad och andra lite då och då. Vet inte hur väl detta stämmer.. Jag misstänkte att jag hade det förrut, fick ÄL-flytningar och känningar, kollade då med ÄL-test, blev ett jätte jätte svagt streck, men ingen stegring så jag hade nog inte det.. Så egentligen ska du inte haft det med Cilest, men du kan ju varit en av 20 %.. Blev lite rörigt men hoppas att du förstod..Vad kul att många verkar vara nöjda med den, ja visst är den snygg! Jag har hört så gott om Toyota så därför börjar vi luta åt den ist för Volvo, ska provköra så får vi se!
    Men måste man inte ha ÄL för att få mens? *dum* Så fort jag ätit de tre veckorna med piller och börjat på socker-pillerveckan har jag fått (sorry) tjockare/trådiga "äl-flytningar" och mensen har ALLTID kommit fyra dagar efter att jag började med sockerpillerna. Så har det varit varje månad...nästa exakt på minuten.

Ah det märks att se om en månad om mensen kommer....sökte lite på FL och nästan att som ätit Cilest fick regelbunden mens direkt efter att ha slutat med dem
  • enlitenbitkaka

Hihi....kanske skulle ha hållit mig vaken på biologilektionerna den där ÄL-uträknaren på growingpeople.se....kan man använda den eller måste man köpa ÄL-stickor?

Och medans vi ändå håller på....när man säger att man har en cykel på 28dgr....menar man då från sista dagen av mensen till första dagen på nästa?? förvirrad...

• enlitenbitkaka
    Yoyna skrev 2007-06-21 22:36:33 följande:
    Å naturdiet chocklad (som jag oxå har... ) måste väl vara något av det äckligaste man kan tänka sig??? Har iofs inte provat nån annan sort, men hoppas på att det jag köper nästa gång (?) smakar bättre!
    Provade en som heter Shapy Hallon....GUD så vidrigt. Choklad är det bästa av alla märken jag provat hittils....
  • enlitenbitkaka

Tack! Vad duktiga ni är! Säker på att du inte är BM redan Yoyna? Nu vet jag hur jag ska räkna ut min cykel iaf...det viktigaste!

Skulle ju fått min sista piller-mens idag men inget har kommit än....är ju alltid regelbunden...*suck* ALLA tecken på att den ska komma! Hjärnspöken kanske....*ler*

Ja jag ska nog köpa Mitt Val Kvinna-tabletterna...är dem bra?

Svar på tråden SYLTFISK