SYLTFISK
Jo, alltså de som håller på att inseminera nu säger att de inte direkt stod i någon kö, och att det tog ungefär fem månader från första samtalet till första inseminationen, men det kan ju ändras, det är så jag menar.
Jo, alltså de som håller på att inseminera nu säger att de inte direkt stod i någon kö, och att det tog ungefär fem månader från första samtalet till första inseminationen, men det kan ju ändras, det är så jag menar.
God morgon. Hur är det med er idag? Har jag missat något viktigt? ![]()
Ja, vi var i Paris. Och den är väl inte borta på riktigt, den är snart tillbaka.
Alltid kul att vara saknad, Fröken. Och grattis till betyget, Lusse!
Inte nog med alla undrar hur en syltfisk ser ut, nu ska vi dessutom behöva grubbla över hur en skengravid syltfisk ser ut. ![]()
Sov gott, Frila.
Vi måste eventuellt också köpa en ny bil...
Hej!
Jag hoppas att allt är bra med er. Jag har inte hunnit läsa i fatt, och kommer väl aldrig att hinna det. ![]()
Det är bra med mig. Jag har varit lite off på sistone, och inte orkat engagera mig i någonting, inte ens att hänga här.
Det går framåt med renoveringen. Badrum och sovrum kommer att bli klart under semester, och eventuellt nästa etapp av grunden också. Håll tummarna för att det blir bebisplanerande på riktigt i december/januari.
Jag har gått upp lite igen, men har börjat ta tag i det på nytt. Nu är det bara midsommar, ett trettioårskalas, en miniresa och två sextioårskalas kvar av viktfällorna. Gah!