Inlägg från: Skrutt 83 |Visa alla inlägg
  • Skrutt 83

SYLTFISK

Cia: Hehe, det var bra, grattis till vinsten! Jag går i skolan på mån och tors men är ledig övriga dagar. Måste dock plugga en hel del men jag är hemma då iallafall så det är rätt skönt. Vad mysigt att komma iväg och träffa familjen!

Nu måste jag tyvärr åka till jobbet.. Tittar in igen när jag kommer hem! Ha en bra dag alla bebistokiga tjejer! Kram på er!

• Skrutt 83

Hej tjejer!
    Hoppas allt är bra med er och att ni haft en bra helg. Själv har jag kommit hem från skola och shopping precis. Köpte examenspresent till sambon och ett par nya jeans till mig *glad*!

Cia: Spännande, håller tummarna =)

Lusse: Vad duktig du är som rensat undan hemma, skulle verkligen behövas här hemma också. Har betalt räkningar precis men orkar inte ta tag i städningen. Gott med hamburgare!

Vad har ni för planer för kvällen? Jag ska hem till en kompis som fyller år imorgon och fira henne. Kan inte riktigt sluta tänka på min dröm, kändes så verkligt att ha en liten i magen och nu känner jag mig bara tom..

• Skrutt 83

Om man trycker på demin, sedan fits och regular är det de som kommer upp, de har två fickor bak.

• Skrutt 83

Tack! Ja jag gillar dem jättemycket! Gillar detaljer! Sen är de supersköna, mjuka å stretchiga. Nek var också fina, har du trivts bra i dina? HAr hört mkt bra om Fornarina men det här är mitt första par.

• Skrutt 83

Thulan: Ja det är riktigt kul att köpa jeans. Inte illa med en sån rabatt, hehe jag skulle nog inte fått nån lön om jag jobbade där, allt skulle gå till kläder. Gillar verkligen Bik Bok, det var där jag köpte dem. Kul att alla verkar gilla sina jeans därifrån då är de kanske värda pengarna iallafall! Ja det är synd att man inte kan ha vissa av dem förevigt.. Vad är du på jakt efter för jeans?

Nu ska jag duscha och börja göra mig iordining! Ha en trevlig valborgsmässoafton allesammans. Kram på er!

• Skrutt 83

Hej tjejer!
    Här var det ovanligt lugnt, är ni bakis idag? =)
    Idag känner jag mig sjukt glad =) Har i princip bestämmt mig för att jag ska plugga dubbelt i höst för att kunna ta examen redan till nästa sommar. Det betyder att jag skulle kunna bli gravid i Augusti/sept men ändå hinna bli klar m skolan innan bebben kommer! =) Sambon kommer ju säkert inte känna sig redo då men ändå.. Kommer ju inte ha pillren då så vi får se hur noggrann han är. Hihi. Glad känner jag mig iallafall!!

Fröken: Ja vad häftigt! Tänk att vi skrivit i tråden i över två månader redan! Tiden går rätt fort ändå! =)

Planer för kvällen?

• Skrutt 83

Hej tjejer!
    Allt bra med er?

Lusse: Skönt med en prommis, ska snart ut på en prommis jag också med min gravida kompis så jag antar att det blir en hel del bebissnack på den prommisen.. =) Angående rätt tid och förutsättningar för barn, tycker ni ska göra precis vad som känns rätt när det är dags men tror inte det känns 100% perfekt nån gång. Vad gör det egentligen om ni pluggar och bor i lägenhet, det viktigaste är ju all kärlek och omsorg ni har att ge!

Cia: Spännande att se om mensen hålelr sig borta, håller tummarna =)

Fi: Vad kul att ni har bestämmt er nu, inte så långt kvar ju! Anledningen till att vi kör april/maj var att jag skulle hinna klart skolan innan bebben kom men det har ändrats lite nu.. Kommer läsa lite extra i höst så att jag kan ta examen till sommaren i stället så kanske blir det tjuvstart. =)

Thulan: Skönt med sovmorgon och städning av hyllor mm, skulle verkligen behövas här hemma!

Fröken: Kul att han börjar kolla på vagnarna och bli mer intresserad! Min sambo är också en sådan som behöver en liten knuff för att bli redo. hihi

• Skrutt 83

Måste bara få berätta vad min sambo sa igår! Vi började prata om hur vi ska göra när jag slutar m pillren och hör och häpna han vill inte använda kondom, han vill att vi ska köra avbrutet och säkra perioder! Fast det inte är säkert! Blev så himla glad, då finns ju risken att en liten smiter trots allt! Detta är värsta framsteget för honom, förr skulle han ALDRIG chansat! Kanske är det hans sätt att säga att han börjar bli redo? Tror han tycker det är skönare om ödet får bestämma tror han tycker tanken på att "börja på allvar" är skrämmande. Vad tror ni, visst måste detta vara ett gott tecken?

Måste tyvärr kila iväg på min prommis, kikar in lite senare! Kram på er!

• Skrutt 83

Tillbaka efter en skön prommenad! Vad har ni för er då tjejer?

Cia: Beklagar, förstår om det känns lite tungt..

Svar på tråden SYLTFISK