Inlägg från: enlitenbitkaka |Visa alla inlägg
  • enlitenbitkaka

SYLTFISK

Frila:

Ja "tyvärr" blir ju diskussionerna ofta ganska insnöade på barn och dess tillbehör....men vi kan prata om annat också Och visst går det i perioder...just nu längtar jag extremt mycket medans jag andra dagar känner att jag lätt skulle kunna vänta ett år....

Tråden om sämsta sexet.....måste vara mest underhållande på FL

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • enlitenbitkaka

Presens:
    Mammor är luriga....vet att mamma misstänker att vi planerar men hon avslöjar INGET! Tror inte din mamma gett upp hoppet! Men insåg att hon försa sig och försökte släta över det

• enlitenbitkaka

Cia:
    Den HÄR månaden BLIR det en bebis för er! *lovar*

Inte för att det här hit och det är "privat" men....myste till det med sambon förut....UTAN kondom! Tror han har blivit galen Har inte ÄL förän nästa vecka men ändå....

• enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-06-29 16:11:12 följande:
    lusse,Tror du?Jösses så segt tiden går! Det blir ju aldrig lördag.
    ja....när har/hade du BIM?? Eller ska vi säga FUM? Jag håller på att FUM är bäst
    Thulan skrev 2007-06-29 16:28:23 följande:
    lusse: Va kul! Jag tror att du kommer ha en bebis i magen innan året är slut Ni får passa på att köra utan kondom nästa vecka också när du har äl. Tänk om du blir med barn på första försöket.
    Hoppas jag på iaf Men jag hoppas inte på att bli gravid före sept...MF-risk om man blir drekt och sen passar det bäst med en sommarbebis Men hans agerande säger mig att vi inte kommer köra stenhårt på skydd...*ler*
  • enlitenbitkaka
    Thulan skrev 2007-06-29 19:20:48 följande:
    lusse: Det är bara bra med mig idag, hur är det själv? Jag ser fram emot en kväll alldeles ensam, ska faktiskt blir riktigt skönt Har laddat ner hela första säsongen av Greys Anatomy så jag har lite att göra Imorrn väntar handledarutbildning på körskolan. Vad har du för planer för helgen? Cia: Brukar du ha regelbundet mens? Har du kollat så att du har ÄL varje månad?
    Har precis kommit hem från jobbet så nu blir det TV och lite fredagsgodis *fyy på mig* Sambon sitter okontaktbar och spelar sitt WoW så jag får mysa ensam...

Handledarutbildning - ska du handleda?? Imorgon ska en tjej titta på bilen så det blir upp och putsa på den....*hoppas*
    Cia80 skrev 2007-06-29 20:18:24 följande:
    Thulan,Sen jag slutade med pillrena så har min mens kommit på dag 29.Har inte kollat upp ÄL, men det är nåt jag känner av, så jag gissar att det är ÄLHar nu testat, men fick inget kontrollstreck. Så frustrerande!Ändå gjorde vi som man ska enligt bruksanvisning.Gick och köpte ett två-pack...samma sak igen! Så vi vet fortfarande inte. Har dock ett test kvar som vi troligtvis kommer använda imorgon, funkar inte det heller så ska vi gå tillbaks till apoteket. För nåt fel är det ju tydligen.
    Hur gör du när du testar? Syns inget kontrollstreck är det ju oftast fel utfört...det bäst är att kissa i en mugg och hålla teststickan i där de agivna sekunderna.
  • enlitenbitkaka
    Thulan skrev 2007-06-29 22:07:20 följande:
    lusse: Haha, nej jag ska inte handleda, jag har ju inte ens körkort. Jag ska på kurs med min sambo och min mamma så att de blir godkända som mina handledare.
    A'men just det *dum* Spännande? Roligt? Jag älskar att köra bil så jag har verkligen fått drömjobbet!
Svar på tråden SYLTFISK