Inlägg från: enlitenbitkaka |Visa alla inlägg
  • enlitenbitkaka

SYLTFISK

Cia:
    E nog dej vi ska kika efter på TV'n framöver....vår egen Annika Sörenstam

Frila:
    Vad skoj att börja med ÄL-tester! Vill också sluta med mina piller

Själv har jag precis kommit in från en skön power-walk med vovven! Va så jädrans fint väder ute att jag fick spunk på att sitta inne. Så vi tog en power-walk på 40min....*gott*
    Nu ska jag krypa upp i soffan med en skål glass och fira mitt nya jobb
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-04-25 20:57:38 följande:
    Skrutt,Än så länge går det bra ialla fall, men har ju inte kommit så långt än.Sen ska man ju börja plugga massa teori *gulp* lusse,Hahaha...det tror jag knappast. Då skulle jag börjat för läääänge sen.
    Du kanske är ett underbarn?!
  • enlitenbitkaka

Appropå det Skrutt nyss skrev...ni som går på piller eller annat p-medel, när ska ni sluta?! Ska vi börja i juni hade jag tänkt sluta i oktober men jag hoppas ju på en tjuvstart i januari.....så man kanske skulle sluta tidigare?

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-04-25 21:41:28 följande:
    Lusse: Förr hade jag tänkt att jag skulle sluta när det var dags att starta verkstaden men jag vill ge kroppen extra tid på sig att komma igång. Dessutom så hoppas jag att sambon inte ska vara lika nogrann när det är upp till honom att skydda sig. Så då kanske det blir tjuvstart?! Dessutom så ökar ju chansen för att en smiter också. Hihi. Sluta i augusti vet jag, så kan vi hispa över symtom å konstiga kroppar tillsammans. =) Tycker det ska bli skönt att sluta men det känns lite omständigt att börja m gummi igen, spontaniteten blir ju inte likadan direkt.. :(Cia: Jag hoppas du har haft en som varit på rymmen denna månad!
    Ja jag e inte direkt sugen på att nuppa med kondom i nästan ett år om vi börjar först i juni... Ska äta dem sommaren ut sen får vi se...vill gärna ha koll på mensen under sommaren.
  • enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-04-25 21:56:43 följande:
    Fler tårar...Såg på Greys Anatomy och det var det ett par som förlorade sitt ofödda barn men som sen fick föda fram det. Usch så hemskt det var!Skrutt,Det hoppas jag med. Så underbart det vore.Sambon säger att det inte längre är en risk, utan att det är en chans om vi får barn nu
    Såg också på det....kom en liten tår
    Vad gulligt av din sambo att säga så! Han kanske kommer på bättre tankar ändå...
  • enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-04-25 22:02:22 följande:
    Lusse: Nää det är ju inte så himla kul! För mig blir det lite drygt 7 månader. Vet inte om det kanske kommer bli avbrutet eller inte, det är upp till sambon. Ska dock försöka införskaffa en persona om mensen bara blir regelbunden. Den har ju koll på ens cykel å då behöver man bara skydda sig de röda dagarna. Cia: Vad gulligt sagt av honom!
    Och för mig blir der 10månader om vi börjar i juni. Avbrutet går nog INTE min sambo med på...han har kollat upp statistik och sånt inför bebisverkstaden så han ha stenkoll på ÄL och cykler Det e ju bra men ändå inte
  • enlitenbitkaka

Hej på er!
    Haft min första jobbdag idag...fick cykla runt med en jättetrevlig tjej och dela ut post+reklam! Snacka om att jag e slut i benen! Fast känns så konstigt, jag vill jobba regelbundet men nu till att börja med blir det lite då och då.

Såf förövrigt en massa fina barnvagnar Insåg att jag tycker sittvagnar över lag är fula, det är liggvagnarna som e fina.....ex den här va jättefin IRL(även om varukorgen inte e min stil) : http://strollersandprams.com/strollers/image/670/stroller.jpg

Och så såg jag en jättefin helsvart Teutonia Mistral S !

Bebisar, bebisar, bebisar....det enda som kretsar här

• enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-04-26 15:57:32 följande:
    Ahhh...snälla ta mig härifrån!De håller på att borra så jag inte ens hör vad jag själv tänker.Orkar inte gå runt på stan och vandra hela tiden heller. Men sen ikväll ska jag träffa en kompis och äta på uteservering och bara ha det skönt.Fick idag veta att sambon ska åka till Paris med jobbet. Får aldrig ha honom hemma. Dessutom har jag pratat om att jag vill åka till Paris, så nu är jag inte ett dugg avis. *Ironi*
    Men Cia då, usch va jobbigt med högljudda hantverkare! Men roligt med kompismiddag :--)

Du kan väl följa med sambon? Han jobbar medans du shoppar
  • enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-04-26 16:03:29 följande:
    lusse,Ja, det är riktigt jobbigt. Men jag hoppas att de slutar snart.Tror inte det är så populärt och har vi kvar samma schema som nu så jobbar jag alla dagar som han är borta.Jaja, det går säkert över nån gång. Just det, jag har klippt mig idag. Blev helnöjd!
    Ni får ta en Paris-weekend i sommar dåå?

Åh va roligt...vill gör nåt skoj med mitt hår men jag tröttnar å snabbt!

Hihi, har ni sett? http://www.babytrader.eu/shop/images/meerijstoel.jpg 
  • enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-04-26 16:18:41 följande:
    lusse,Ja, nån weekend vill jag åka på. Men kanske inte Paris då eftersom han varit där.Men Rom kanske...Vad de hittar på saker och ting.
    Men ska han inte jobba i Paris då? Då hinner man inte se så mycket Åååh...vill också till Rom, hade ju sparat till en resa nu i vår. Men Så bestämde vi oss för att spara dem till bebis istället. Inge roligt å va ansvarsfull vuxen Men det guld värt att ha råd att köpa det man vill som student och förhoppningsvis nybliven mamma...utan att snåla.

Men åker du till ROm måste du lova att shoppa lite för mig ocså
Svar på tråden SYLTFISK