• FiL81

SYLTFISK

Skrutt 83 skrev 2007-05-08 20:20:18 följande:

Lusse: Visade sambon city crossen, han tyckte den var jättefin! Får ligga etta på min lista än så länge. Finns ju så otroligt många fina färger att välja på också!Åhh vill köpa nu!
    hm, city cross... har ni nån bild/hemsida för denna vagn?

är själv helt inne på buggan, men borde kanske spana in lite andra alternativ
  • FiL81

Skrutt 83 skrev 2007-05-08 20:20:18 följande:

Lusse: Visade sambon city crossen, han tyckte den var jättefin! Får ligga etta på min lista än så länge. Finns ju så otroligt många fina färger att välja på också!Åhh vill köpa nu!
    hm, city cross... har ni nån bild/hemsida för denna vagn?

är själv helt inne på buggan, men borde kanske spana in lite andra alternativ
  • FiL81

har visst noll koll

Undra om Emmaljunga är billigare här i Tyskland? Jamenar, tillverkaren är ju svensk.

• FiL81

MÅste bara länka till en bra tråd:

www.familjeliv.se/Forum-3-20/m17625857.html

Antagligen har ni redan sett den - FL beroende som vi alla här är

Vad tror ni, kan tipsen på de onödiga bebisprylarna vara nått för oss - eller kommer vi alla tokköpa prylar till våra kommande små?! Hehe, i våra tankar så har vi ju redan köpt precis allt

• FiL81

nä, nu börjar mannen min lessna på att jag sitter här... hehe, han påstår att jag borde ha en FL-fri vecka! *huva*

• FiL81
    enlitenbitkaka skrev 2007-05-08 20:48:13 följande:
    Har hört att den ska va väldigt bred, klumpig och inte ett dugg smidigare än ex. City Cross.... Näpp, får väl helt enkelt prova alla vagnar när det blir dags. Men Emmaljunga med Citykorg i färgen Jungle Pink vore inte fel....
    det här med vagnprovning - hur funkar det?

Går man liksom in i en affär och frågar om man kan ta med sig vagnen ut på stan och "provköra" den. Då utan bebis... Eller får man bara testa inne i affären?
  • FiL81
    enlitenbitkaka skrev 2007-05-08 20:51:14 följande:
    Du klämmer och känner där inne, provar att fälla ihop och köra runt osv. med eller utan hjälp av expedit. PÅ de flesta ställen får man prova utanför butiken...men då precis utanför inte ta med den på promenad
    ok, tänkte väl ;)
  • FiL81
    enlitenbitkaka skrev 2007-05-08 21:08:25 följande:
    Jadå, don't worry Men du har ju världens guldläge som bor i Tyskland....nästan så man skull be dig kolla vad en Bugga kostar i butik där när det blir dags
    ska kolla upp det så fort jag går förbi en bebisaffär!

Yoyna: vill oxå veta vad bebisboxarna innehåller! *nyfiken*

och vad är skillnad på babyskydd och bilbarnstol? *ännu mer nyfiken och dum*
Svar på tråden SYLTFISK