• vingar

min dotters kille!!!

Vet ni vad. Nu är det faktiskt så att muslimska män ofta har en pissig syn på kvinnor.
    Visst, killen kanske är världens gulligaste, men varför chansa?
    Och varför är det sååå dåligt av vissa att anse att det kanske inte är helt säkert? Misstankarna kommer ju trots allt någonstans ifrån, tror ni på allvar att det bara är ett dumt påhitt?

Man vill tro gott om alla, men alla är inte goda. Så jag kan förstå din oro.

• vingar

"Nej du jag har en underbar man!"

Jag har väl inte påstått att din man behandlar dig illa heller. Jag skrev "ofta".

"Om killen skulle vara en urgullig kille som behandlar hennes dotter bra varför inte chansa?"

Eh, va? Det kan hon väl inte veta innan? Det var ju just därför jag skrev att jag inte tyckte att hon skulle chansa. Klart att man inte visar sitt rätta jag det första man gör, om man nu är våldsam.

"hur hade det varitom han hade varit svensk hade det gått bra med att ge det en chans då? "

Beror på hur svensken ser ut.. Har han röda ögon och ser allmänt sliten ut, så knarkar han förmodligen.
    Och nu är det ju så att svenska killar inte har samma syn på kvinnor.. Men självklart finns det idioter överallt.

• vingar

Fortfarande. Svenska män har inte samma syn på kvinnor som muslimska män har. (eller män från andra kulturer)

Varför ska man ta den risken? Tror du inte att man kommer ångra sig något då? När dottern efter andra träffen blivit våldtagen och mördad. Nejdu, hellre dömer jag andra än riskerar något sådant.

men om jag med säkerhet visste att killen var 100 % juste, självklart. Det har ju ingenting med utsidan att göra.

• vingar

Jag skrev ju till och med det, att jag dömer honom. Jag gör det.

För jag vet hur det är. Jag har gått i skolan och sett hur människor beter sig. Och inte är det vackert.. Och TYVÄRR (måste jag säga) är det invandrarna som beter sig värst.

Vi säger så här, mojoriteten av invandrarkillar beter sig illa mot tjejer.
    Minoriteten av svenska killar beter sig illa mot tjejer.

Alltså är risken större att hon blir illa behandlad av en invandrare än en "riktig" svensk.

Svar på tråden min dotters kille!!!