• LevaLivetNu

Aloe Vera!!

Har någon erfarenhet av Forever Living Products?
    Att dricka ren aloe vera ska visst vara jättebra. Har nån provat? Behöver lite mer övertygelse om att detta är nåt att ha. Har en utmattningdepression med mig i bagaget o vårens alla Måsten börjar jaga på.............känner att varningsklockorna börjar ringa.

• Svar på tråden Aloe Vera!!
  • kobra

har ochså använt drycken men nu när jag ammar tror jag inte att jag ska dricka den.. men ska börja sen iallfall för det är super

• Pinup Car Cruiser
    CeciliaBa skrev 2007-04-27 11:21:49 följande:
    Pinup Car Cruiser: Aloe Vera är ju jättebra...men jag skulle nog inte våga köra utan fluor. Jobbar som tandhygienist och skulle inte rekommendera det. Det finns en Aloe Vera tandkräm med fluor som det görs en studie på nu. Testa den och se om du tycker om den!www.aloevera-butiken.se/tandkraem-aloe-vera-o...
    Oj det visste jag inte. Då ska jag absolut prova den. Är den lika dryg som Forevers är?
  • CeciliaBa

Har ingen aning eftersom jag aldrig prövat den utan fluor. Tyckte dock bra om den andra med fluor. Jag borde kanske inte lägga mig i den här tråden...men har ett par patienter som valt att använda tandkräm utan fluor (många kör med argumentet att aloevera/fluor inte fungerar ihop vilket inte stämmer) och dessa har råkat illa ut när det gäller karies vilket jag tycker är synd. Om man väljer en tandkräm utan fluor bör man tex skölja med fluor efteråt. Lycka till!

Kill them with kindness...
  • Pinup Car Cruiser
    CeciliaBa skrev 2007-04-27 11:40:20 följande: