• LevaLivetNu

Aloe Vera!!

Har någon erfarenhet av Forever Living Products?
    Att dricka ren aloe vera ska visst vara jättebra. Har nån provat? Behöver lite mer övertygelse om att detta är nåt att ha. Har en utmattningdepression med mig i bagaget o vårens alla Måsten börjar jaga på.............känner att varningsklockorna börjar ringa.

• Svar på tråden Aloe Vera!!
  • Farth Vader

Hej, jag har provat flera av Forever Livings produkter och tycker dom är helt underbara. Själva drycken hjälper mot olika saker, själv blir jag allmänt piggare och orken ligger på topp . Det gäller bara att vara ihärdig, jag kände ingen effekt av drycken från början men när jag var på tredje "dunken" blev skillnaden påtaglig. Jag har alltid deras salvor hemma för dom är super bra. Bränner man sej eller får insektsbett finns det inget som lindrar bättre än Forever Livings Gel. Hmmm...tandkrämen är jag också beroende av . Tycker som sagt att deras produkter är toppen och helt klart värt pengarna.

• Virriga Vera

Det enda som jag har emot AloeVera juicen är dess konsistens. Jag har jättesvårt att svälja sen får det vara hur bra produkt som helst och det är verkligen bra.

• Farth Vader

Virriga Vera: Håller helt med, juicen är inte rolig att dricka! Man får försöka se det som "medicin"

• Pinup Car Cruiser

Provade deras produkter för första gången i helgen. Helt fantastiska. funderar tom på att börja sälja. Ska beställa propoliskrämen och AloeFirst till att börja med.

• LevaLivetNu

Tackar...........har fått lite kött på benen. Fick provsmaka den nya drickjuicen, vart väldigt god, så det borde ju inte vara några problem att ta den.

• trollsanna

Här är en till som dricker Aloe Vera. Kanske inte så konstigt då jag också är distrubutör.

Jag har själv jättesvårt att dricka den, tycker det smakar äckel men dess egenskaper är så bra att jag tvingar i mig den ändå. Jag bli piggare och får i mig alla vitaminer osv. plus att min mage fungerar bättre. Det man inte ska glömma när man dricker drycken är att även dricka mycket vatten under dagen. Då fungerar den bäst.

• CeciliaBa

Innehåller tandkrämen fluor? Om inte...kör ni med fluortillägg? Lite nyfiken...

Kill them with kindness...
  • Micki

Jag drack Aloe Vera juicen för ett par år sen,funderar på att börja igen faktiskt. Kände mig mycket piggare då och den va framför allt bra för magen.

• Pinup Car Cruiser
    CeciliaBa skrev 2007-04-26 18:57:50 följande:
    Innehåller tandkrämen fluor? Om inte...kör ni med fluortillägg? Lite nyfiken...
    Där är inte fluor i tandkrämen, men jag tar inget extra än i alla fall. tänkte testa utan.
  • N3D

jag använder deras läppbalsam :) tycker den e super :D

Svar på tråden Aloe Vera!!