• Sing Star

Norrköpingstråden del 11

Är du föräldraledig eller väntar barn och bor i Norrköping? Välkommen hit till Norrköpingstråden för att diskutera allt mellan himmel och jord och för att träffa nya vänner! Tillsammans med oss blir föräldraledigheten mycket roligare!

Norrköpingstråden del 10 - Tidigare tråden!

Norrköpingstrådens egen lista del 2- Här presenterar vi oss själva!

Norrköpingstrådens bebisar (Bilden är klickbar- Norrköpingstrådens bebisar)

ღ ♥ ღ Love you friends ღ ♥ ღ
  • Svar på tråden Norrköpingstråden del 11
  • Matilda86

Tack alla=) ja nu e ja ute på vägarna så se upp. Vi fira  genom att åka o köpa glass på halvars.

Kenzie: Ja kom igen nu, det e bara att ta tag i det så har du det snart *säger jag lite hurtigt * rudolfssons e bra...kör med Anne sten cool tjej.

Minimalla: det lät som en härlig utflykt. bli "osams" o sen sams igen, som alla andra=) O va spännande med ny vagn.

NU har äntligen ester somnat vet int evad det är med henne? hon sobv dåligt i natt och hade lite feber i morse och vägrar o sova...ännu mer tänder kanske? hur många mjölkisar ska de ha?? Ester har 15 eller 16 om jag räknat rätt!?

Ester är mitt lilla monster...världens sötaste monster=)
  • the baglady

Zazzo: Jo kanalbullar kan ju vara gott ibland men godast är ju delicatobollar. (Det var jag som åt upp alla om ni på kalaset undrar vart alla tog vägen.)

Mammamelker: Ja det var tråkigt men vi hänger gärna på vid nästa Fenixbesök för nu är jag arbetslös/mammaledig igen och har mer tid. Synd att ni aldrig dök upp igår men jag hoppas att ni fick en fin skolavslutning.

Tussiluskan: Ja jag tjuvläser. Det är därför jag vet att du älskar att träna mycket och ofta och länge. Johanna2006 är urusel på photoshop. Unsan tycker att Pia Jacobsson är jättetrevlig. Alla på tråden älskar servicen på Babyproffsen. Alla på tråden vill ge alla sina bebisar mycket socker. Matilda86 har precis kuggat sitt körkorttest. IMalle har bara ett barn. KG76 har precis skilt sig och lite annat smått och gott.

Fidelej: Självklart kommer vi på poolparty på torsdag. Om du lovar att leverera fint väder så lovar jag att leverera Tussiluskan. (Min plan är att ha några dussin kanelbullar som morot och när hon har ätit upp dem så drar jag henne i örat de sista kilometrarna.)

Matilda86: Grattis till körkortet. Det är en härlig känsla!

KG76: Vi var i Lindö för två år sen och det var fint och mysigt med picknick på filt och alla grodor som var där utan öron och svansar och allt vad det var. Dit ska vi i år också.

• unsan

KG - Kolla på ICA! Har för mig att det brukar sättas upp lappar där om nåt i Smedby. Annars kan jag tänka mig att de har det vid Smedbyplan... Fast det kan också vara så att jag hittar på. Gör så ibland...*ler* För att det ska låta bättre... enligt Anders alltså... Fast det kan också vara så att det jag säger är rätt o han har GLÖMT att jag sagt det från början. Fast visst...*rycker på axlarna*... lite överdriver jag nog...*svamlar GANSKA mycket*

Minimalla - Varför åka så långt för att bli osams? Vi passar på här hemma... eller min favoritplats - PÅ STAN! Så kan jag "ställa till en scen" som min älskade uttrycker det. Är ju lite av en drama-queen. Problemet är bara att mina bråk blir bara pinsamma o inte så där pinsamt romantiska som i filmens värld... Ni vet, den där man kan drömma sig bort till ibland...=)

Åh, jag såg en så bra film ikväll... The Holiday! Kan verkligen rekomendera den om ni inte sett den. Satt här i min ensamhet o kollade på tjejfilm. Vet inte när jag gjorde det sist. Gubben min är på svensexa idag.

Tussi - Den gröna skeden..? Är den lite avgnagd i handtaget? För då är det Alvins.. Vi har lite ont om stålar så vi ger honom plastskedar att gnaga på... har hört att plast är bra o nyttig föda.

Nähä, nu ska jag lägga mig i min stora ensamma säng! Hatar att gå o lägga mig när inte B.A är hemma. (B.A= Big Anders *skrattar hysteriskt av trötthet*)

• unsan

Just ja!

Grattis Matilda till körkortet!! TUT TUT!

O kenzie! Lilla gumman! Det var 100 år sen vi sågs, skärpning! *blink*

• Tussiluskan

Bäg Lajdy: tycker du är lite väl moppsig för en som precis börjat skriva på tråden! Men sa du något om gratis kanelbullar på torsdag? *rusar*

Med Abborreberg menar jag alltså Lindö, Abborreberg tillhör liksom Lindö *svammel*. Vad jag vill få fram är att vi ska fira lite midsommar i Lindö/Abborreberg, och om det är fler där vi känner så är det bara roligt, vi kanske kan picnicka och hoppa grodor tillsammans? Efteråt går vi nog hem till min papps.

JAg mår så illa av all choklad och tårta och skräpmat jag satt i mig de senaste dagarna, och du har vi kalas igen i eftermiddag. Mer tårta. Mer delicatobollar. Jag var ju tvungen att köpa nya, eftersom Bagladyn åt upp en hel kartong på 24stycken. Unsan drack upp ett helt kaffepaket själv. Fy, man kan ju inte bjuda hem folk nuförtiden, de bara äter en ur huset!

• Matilda86

I Smedbyhar de midsommarfirande uppe i Rambodal. Själva ska vi vara ute i Marby kankse går en liten promenix till Aborreberg oxå=)

Vad har alla för bil? vad ska man ha? Nån som har en pegoute *stavning* 307??

Ester är mitt lilla monster...världens sötaste monster=)
  • Sing Star

Matilda86: Ska ni köpe en bil nu när du fått ditt kort? Vad kul! Vi har en Volvo V70. Jag tycker att det är den snyggaste bilen och man får in hur mycket som helst! Två golfbagar och en barnvagn är inga problem!

ღ ♥ ღ JOHANNA i mitt hjärta ღ ♥ ღ
  • IsakochMolly

Matilda86: Grattis till körkortet!!

• Okt06

Vi brukar åka till Löfstad slott på midsoomarafon.
    Det är jättefint där.
    Vi har haft med mat och ätit i parken.

Igår var min möhippa. Det blev en heldag med upptåg och utgång på palace.Bland annat gick jag runt i butikerna i stan och bjuda på pepparkakor i luciakläder.
    Så idag är jag lite trött.

Svar på tråden Norrköpingstråden del 11