Inlägg från: mama 07 |Visa alla inlägg
  • mama 07

samlingsplats för uj-ägare! (mountain buggy/oth) del vi

Hej...
    Vad är ett ok pris för en begagnad dubbel UJ? Undrar över modellerna -03 ,-04,-05 ,-06 ? Bara en dubbel sitt utan några liggdelar. Jag har ingen aning själv ..need some help
    Sen undrar jag hur -03an är.. och vad som skiljer den från 04 och 05 t.ex? Hoppas någon vet

• mama 07

mammsens

Har sett en 03a med en extra liggdel för 4000kr ..är det ett bra pris eller ok pris? verkligen inte färgen jag var ute efter och sen att den är rätt gammal känns sådär. Vill ha en med liggdel men tänkte att det var lättare att skriva var dom var värda utan eftersom många begagnade säljs utan.

• mama 07

Någon som har en mountain terrain syskonvagn här? och kan svara på om den är bra eller inte?

• mama 07

Nu har jag en dubbel MT iaf Vill ha tips på var man kan köpa sittdynor!!

• mama 07

Jag behöver HJÄLP! Köpte en MT duo -03 idag, frågade säljaren om sufflett till hårdliften men han sa att det inte fanns någon. Nu ser jag ju att det är suffletter på liggdelarna som finns på blocket till samma vagn. Vad ska jag göra nu liksom? Borde det inte vart en sufflett till den med??!!!

• mama 07

precis såhär ser det ut.. alltså ett tyg som sitter på liggdelen som man fäster i chassit så att suffletten e gemensam.. skitskumt för då går den vanliga suffletten jättenära bäbisen och man ser ju inte bebisen då..jag är förvirrad! var nere i förrådet och försökte förstå mig på den alldeles nyss

www.blocket.se/vi/11988433.htm

inte min annons

• mama 07

står det nånstans på vagnen från vilket år den är? det är så konstigt för vagnen jag länkade till nyss är från -05 och den har exakt samma på liggdelen. sen när man söker på blocket som det där andra liggdelen då är den från -03. =S

• mama 07

han som jag köpte den av sa att man kunde ha liggdelen åt båda hållen med men det var ingen sufflett till för det frågade jag. och det finns ju inget fäste till en sufflett heller..då ska man alltså ha bebisen bortvänd från sig? jag fattar inget..detta är så frustrerande

• mama 07

men kan nån förklara för mig hur dom har tänkt sig att det ska vara då!!?? ska vanliga suffletten gå rakt över bebisen eller?? Jag fattar inte hur fästanordningen ska sitta heller. Fick vagnen för ett superpris så jag känner mig inte missnöjd precis. vill mest bara veta hur det ska sitta nu. en liggdel från 03 passar inte min vagn om jag köper en?

Svar på tråden samlingsplats för uj-ägare! (mountain buggy/oth) del vi