samlingsplats för uj-ägare! (mountain buggy/oth) del vi
Ingen som vet någon som har en gammal MT som vet hur det funkar?
belllaaah
tack för länkarna men dom är för dyra...
Ingen som vet någon som har en gammal MT som vet hur det funkar?
belllaaah
tack för länkarna men dom är för dyra...
Bellahh
nej för det är någon extra anordning med så den går inte att fästa direkt på chassit
mican
VAAAR ska man sätta fast den där anordningen??? Du hade inget "extra" tyg på liggdelen som det är på denna liggdelen www.blocket.se/vi/11988433.htm ??
Bellahhh
jaha du svarade på om en senare modell passar på mitt chassi
Jag är för upprörd här haha...
mican
ååh tack för bilden.. jag tror jag fattar.. men jag har fortfarande ingen sufflett på liggdelen
såhär ser min liggdel ut www.familjeliv.se/krypin/mama_07/gallery/phpjwxgzo.jpg
såhär ser fästet ut www.familjeliv.se/krypin/mama_07/gallery/phpkohyxr.jpg och det är ju ett sånt mican målade
amanda
ja jag vet, man knäpper fast den i chassit.. har fattat hur med. grejen jag inte fattar är hur dom har tänkt sig att suffletten ska gå, för det blir vääldigt nära. får ta och gå ner i förrådet igen och prova lite. och kanske återkomma med bilder på hur konstigt det blir
Nu har jag lagt upp bilder med frågor
www.familjeliv.se/krypin/mama_07/galleri.php
amanda
du verkar vara en expert
amanda
det står på liggdelen .."can only be used to mountain terrain duo" nått sånt.. men dom har alltså konstruerat den så att suffletten ska vara sådär konstigt över liggdelen?
nu får jag acceptera mitt öde HAHA...en likadan vagn utan sufflett den med så det finns helt enkelt ingen. bara till singelvagnarna då men måtten på den lär ju garanterat inte vara samma som på en duo liggdel.
www.tradera.com/Liggdel_till_Mountain_terrain_-auktion-45066336
inte min auktion
www.blocket.se/vi/12490880.htm
billig uj duo.. den där annonsen gav mig ångest med tanke på mitt köp igår men jag är fortfarande nöjd...
jag behöver en sufflett till en duo liggdel, hur mycket tror ni det kan gå på??
Kan man tvätta klädseln i tvättmaskin? På hemsidan står det att man ska tvätta i en balja men det verkar så jobbigt. Finns ju nån plast "karta" inuti sitsen som inte går att ta bort för mig. Har tvättat en sulky som hade såna inuti förut i tvättmaskin. Är det någon som har gjort det här??
Fotograf Karlander
Vågar man? Sökta gamla trådar i forumet nu och många skrev att man inte ska göra det, fast det verkade som att ingen av dom hade provat. Alla hade tvättat i en balja.. Går det bra med den svarta plasten inuti?? Och samma med den genomskinliga plasten på suffletten???