Inlägg från: mama 07 |Visa alla inlägg
  • mama 07

samlingsplats för uj-ägare! (mountain buggy/oth) del vi

Ingen som vet någon som har en gammal MT som vet hur det funkar?

belllaaah

tack för länkarna men dom är för dyra...

• mama 07

Bellahh

nej för det är någon extra anordning med så den går inte att fästa direkt på chassit

• mama 07

Bellahhh

jaha du svarade på om en senare modell passar på mitt chassi Jag är för upprörd här haha...

• mama 07

amanda

ja jag vet, man knäpper fast den i chassit.. har fattat hur med. grejen jag inte fattar är hur dom har tänkt sig att suffletten ska gå, för det blir vääldigt nära. får ta och gå ner i förrådet igen och prova lite. och kanske återkomma med bilder på hur konstigt det blir

• mama 07

amanda

det står på liggdelen .."can only be used to mountain terrain duo" nått sånt.. men dom har alltså konstruerat den så att suffletten ska vara sådär konstigt över liggdelen?

• mama 07

jag behöver en sufflett till en duo liggdel, hur mycket tror ni det kan gå på??

• mama 07

Kan man tvätta klädseln i tvättmaskin? På hemsidan står det att man ska tvätta i en balja men det verkar så jobbigt. Finns ju nån plast "karta" inuti sitsen som inte går att ta bort för mig. Har tvättat en sulky som hade såna inuti förut i tvättmaskin. Är det någon som har gjort det här??

• mama 07

Fotograf Karlander

Vågar man? Sökta gamla trådar i forumet nu och många skrev att man inte ska göra det, fast det verkade som att ingen av dom hade provat. Alla hade tvättat i en balja.. Går det bra med den svarta plasten inuti?? Och samma med den genomskinliga plasten på suffletten???

Svar på tråden samlingsplats för uj-ägare! (mountain buggy/oth) del vi