• Emmsan

samlingsplats för uj-ägare! (mountain buggy/oth) del vi

HOOHOOOOOHOOOOO hur mår mina kalaspinglor?????? tror jag jobbar ihjäl mej snart vill ju hellre vara här med er ;)

• Emmsan

hoho behöver hjälp!!!! kan man ha en 05 liggdel på mitt 07 chassi????

• Emmsan
    Alexa skrev 2007-05-12 09:26:19 följande:
    Japp... Det kan du allt...
    toppen tack :)
  • Emmsan

skitsnack .. det är normal 07 färg o modell.. men hmm var tusan är plast fästena.. undrar om det kanske är till en dubbel vagn ?????

• Emmsan
    isold2003 skrev 2007-05-13 20:29:36 följande:
    Ang liggdelen som ni diskuterar så är plastfästena säkert inte monerade än, ett tecken på att den faktiskt är oanvänd. De sätter man ju på när man börjar använda liggdelen. Jag tittar fortfarande in i den här tråden då och då men det återkommande trackandet av annonser på blocket stör mig för mkt för att jag ska hänga här som jag gjorde förut (obs! Det är inte min annons såklart!)
    åhh tack för ditt svar jag visste inte att man kunde ta bort fästena.. utan trodde de satt på  från början.. därav min fråga så jag inte går o köper en liggdel till tvillingvagnen ;)
    på vilket sätt menar du trackandet på blocket??
  • Emmsan

ja du har  rätt.. haha jag brukar maila folk när de skriver att det är tex en 04 o det är en 05 a bara för att hjälpa.. men ang liggdelen vill jag bara veta om den verkligen var till en singel el inte då jag ju vet att det ska vara fästen på.. men jag är såå tacksam för svaret :)

• Emmsan

vem var det som hade klätt om sin liggdel????

• Emmsan
    TheSunset skrev 2007-05-17 13:45:32 följande:
    VA....
    nej det är olika från bussgods till bussgods.. mina vagfnar jag har skickat härifrån kostade ca 360 kr.. men tex i större städer har de fasta priser från ca 200-250 kr så jag tror inte du har blivit lurad men det ser du ju på paketet när det kommer ;)
  • Emmsan

ang bussgods igen mitt här tar betalt för volymen inte skrymmande ;)

Svar på tråden samlingsplats för uj-ägare! (mountain buggy/oth) del vi