• Emmsan

samlingsplats för uj-ägare! (mountain buggy/oth) del vi

stinamaria skrev 2007-05-17 22:52:27 följande:
    Har någon här haft detta problemet? www.familjeliv.se/Forum-3-141/m20854073.htmlOm någon haft det, var det på en 07a som har andra däck eller på tidigare modeller?
    japp min luktar oxå  har en 07 nu som först efter ca 2 månader har det börjat försvinna :)
  • Emmsan
    Lille Mammsen skrev 2007-05-21 23:38:39 följande:
    Rätta mig om jag har fel! 07 liggdel=NejOlive klädsel=NejImport=Ja www.blocket.se/vi/12048686.htm
    åhh mammsen  läs noga ;) lime med olivgrön SITS hahahaha o det stämmer men resten va nog inte så rätt
  • Emmsan

haha ni tror ni har sååååå tufffa dogs va kolla in min istället!!!!!! slå den om ni kan asg

P1010150.JPG

• Emmsan
    P1010150.JPG

glömde bilden juh hahahahahahahahahahahahahahah
  • Emmsan

hmm ser ni min bild???? jag gör det inte juh

• Emmsan
    Lille Mammsen skrev 2007-05-28 20:18:01 följande:
    Hjälp är det en mördar-gnagare? *asg* sorry...kunde inte låta bliiii jööööööö! Inge illa menat...
    japp han vill du inte träffa när det är mörkt ;)
  • Emmsan
    Martha skrev 2007-05-30 12:50:14 följande:
    2006 ja elller hur...  
    hehe en 04 med 07 klädseln siiitter precis så sladdrig som min 07 klädsel gjorde på min 04. mej lurar iiiingen :) kolla hur mycket tyg det blir över uppe vid sufletten...
  • Emmsan

nää det är inte äns en 07 klädsel ;) fel av mej

• Emmsan

sant tjejer ibland e ni dåliga på det.. men jag kan förstå att är man inne i en vild diskussion är det lätt att man missar den där lilla frågan;) men ni som vill veta något bara SKRIIIIIIK på kärringarna härinne de är supertrevliga även om de missar att svara på inlägg

• Emmsan

hoho har gjort ett sånt klipp idag dock inte till mej men till en kompis.. skulle hämta en dubbel uj i malmö till henne hon hittat på blocket.. en röd.. på bilden ser man en modell 02 el 03.. men hör o häpna när jag kommer dit är det en 06!!! de har med andra ord snott ngn annans bild o snacka om vem som förlorar mest pådetta men jag skrattede gott o betalade gääärna 4000 för den ;)
    MEN nu när jag tvättat den o satt ihop den hänger det ner två st hmmmm kan man kalla det klämmor i mitten av klädslarna bak.. var ska jag fästa dessa ngn som har en dubbel??????

• Emmsan

aha den där plast öglan som sitter i mitten på korgen längst bak mot bromsen menar du??

• Emmsan
    Martha skrev 2007-06-26 22:02:01 följande:
    japp precis... fick se att mina remmar hängde löst här om dan å där var det enda stället jag tyckte den passade på och missminner jag mig inte så satt dem nog så när jag köpte vagnen...
    taaack snälla :) fyyy vilket jobb det var att få på klädseln igen inte alls så lätt som på min singel ju  att få igenom knapparna mellan igen fyyyyy
  • Emmsan

hahaha vilken skruv???????????? japp ett bra kap men tyvärr inte till mej :(

• Emmsan
    novalee skrev 2007-06-26 22:10:00 följande:
    Har som hastigast tagit en bild på dagens inköp idag:D
    åhhh va fiiiin
  • Emmsan
    Martha skrev 2007-06-26 22:17:12 följande:
    lossade du inte skruven mitt fram på fotstödet? då går det i varje fall liiite enklare å dit klädseln..
    asg hahahahahahaha näääää jag undrade varför den satt där o va ful men jag bände isär dem istället gissa om det gick trögt.. taack gode gud att hon hämtar vagnen imorgon vill inte se åbäket mer nu ;)
Svar på tråden samlingsplats för uj-ägare! (mountain buggy/oth) del vi