-
japp min luktar oxå har en 07 nu som först efter ca 2 månader har det börjat försvinna :)stinamaria skrev 2007-05-17 22:52:27 följande:Har någon här haft detta problemet? www.familjeliv.se/Forum-3-141/m20854073.htmlOm någon haft det, var det på en 07a som har andra däck eller på tidigare modeller? -
åhh mammsen läs noga ;) lime med olivgrön SITS hahahaha o det stämmer men resten va nog inte så rättLille Mammsen skrev 2007-05-21 23:38:39 följande:Rätta mig om jag har fel! 07 liggdel=NejOlive klädsel=NejImport=Ja www.blocket.se/vi/12048686.htm -
-
-
hmm ser ni min bild???? jag gör det inte juh
-
-
japp han vill du inte träffa när det är mörkt ;)Lille Mammsen skrev 2007-05-28 20:18:01 följande:Hjälp är det en mördar-gnagare? *asg* sorry...kunde inte låta bliiii jööööööö! Inge illa menat... -
hehe en 04 med 07 klädseln siiitter precis så sladdrig som min 07 klädsel gjorde på min 04. mej lurar iiiingen :) kolla hur mycket tyg det blir över uppe vid sufletten...Martha skrev 2007-05-30 12:50:14 följande:2006 ja elller hur... -
nää det är inte äns en 07 klädsel ;) fel av mej
-
sant tjejer ibland e ni dåliga på det.. men jag kan förstå att är man inne i en vild diskussion är det lätt att man missar den där lilla frågan;) men ni som vill veta något bara SKRIIIIIIK på kärringarna härinne de är supertrevliga även om de missar att svara på inlägg
-
hoho har gjort ett sånt klipp idag
dock inte till mej men till en kompis.. skulle hämta en dubbel uj i malmö till henne hon hittat på blocket.. en röd.. på bilden ser man en modell 02 el 03.. men hör o häpna när jag kommer dit är det en 06!!! de har med andra ord snott ngn annans bild o snacka om vem som förlorar mest pådetta men jag skrattede gott o betalade gääärna 4000 för den ;)
MEN nu när jag tvättat den o satt ihop den hänger det ner två st hmmmm kan man kalla det klämmor i mitten av klädslarna bak.. var ska jag fästa dessa ngn som har en dubbel?????? -
aha den där plast öglan som sitter i mitten på korgen längst bak mot bromsen menar du??
-
taaack snälla :) fyyy vilket jobb det var att få på klädseln igen inte alls så lätt som på min singel ju att få igenom knapparna mellan igen fyyyyyMartha skrev 2007-06-26 22:02:01 följande:japp precis... fick se att mina remmar hängde löst här om dan å där var det enda stället jag tyckte den passade på och missminner jag mig inte så satt dem nog så när jag köpte vagnen... -
hahaha vilken skruv???????????? japp ett bra kap men tyvärr inte till mej :(
-
åhhh va fiiiinnovalee skrev 2007-06-26 22:10:00 följande:Har som hastigast tagit en bild på dagens inköp idag:D -
Martha skrev 2007-06-26 22:17:12 följande:lossade du inte skruven mitt fram på fotstödet? då går det i varje fall liiite enklare å dit klädseln..
asg hahahahahahaha näääää jag undrade varför den satt där o va ful men jag bände isär dem istället gissa om det gick trögt.. taack gode gud att hon hämtar vagnen imorgon vill inte se åbäket mer nu ;)