• Kristin89

Vad har du på Ctrl + V nu?

Hittade en likadan gammal tråd som jag tyckte verkade rolig!
    Eller den dödar lite tid iaf

Alltså; vad har du på "ctrl" + "V" just nu?

• Svar på tråden Vad har du på Ctrl + V nu?
  • Bergelmer

Lunarstorm hackades - konton tömda

• mia1980

Hmmm... vad ska man skriva här då.....
    Jag, en trevlig och glad tjej som bor i Enköping med min son som är 4 år.
    Jobbar som IT-samordnare på Akademiska sjukhuset i Uppsala, började nyss med det och trivs bra. Är utbildad undersköterska, men trivs inte så bra på ålderdomshem eller avdelningar och det finns inga bra jobb på sjukhuset så jag jobbar med IT så länge.
    Läser 1 bok i månaden minst. Gillar det mesta i bokväg men det ska hellst vara en spännande kriminalare eller något verklighetsbaserat, går även bra med historiska böcker. Umgås med mina vänner så fort jag hinner och min stora familj försöker jag träffa så fort jag har möjlighet att resa 60 mil. Trivs även bra ute i naturen. Har en jätte fin katt här hemma som man kan klappa när han vågar sig fram.
    Kör bil dagligen, fast den är inte cool alls utan är en liten rishög, men den tar mig till jobbet
    Skulle vilja köra omkring på en fet MC men det får jag ännu inte då jag inte har körkort till det men det kommer när pengarna finns. Så just nu får jag nöja mig med att åka bak på... Någon som vill ha en spätta
    Idrottar inte mycket men tränade på gym ofta förut, har dock haft ett dåligt år men ska förhoppningsvis snart börja igen. När jag tränar blir det bodypump och spinning.

Är det mer du undrar över är det bara att skriva en liten rad i GBn.

Såra mig hellre med sanningen istället för att göra mig lycklig med en lögn!
  • hellgren
      Philips 32PFL5322/10
    Älskade Alicia 2006-11-14
  • mia1980

en mailadress.... (vill inte skriva ut den här)

Såra mig hellre med sanningen istället för att göra mig lycklig med en lögn!
  • Kall öl

you can take the girl out of the city but not the city out of the girl.

Vet du vad du har, Hedlund? - Taskig tajming.
Svar på tråden Vad har du på Ctrl + V nu?