• Kristin89

Vad har du på Ctrl + V nu?

Hittade en likadan gammal tråd som jag tyckte verkade rolig!
    Eller den dödar lite tid iaf

Alltså; vad har du på "ctrl" + "V" just nu?

• Svar på tråden Vad har du på Ctrl + V nu?
  • målvakten

Niklas

har tydligen svarat honom nåt

• kidA

ersättningsperiod, utbetalningar och intyg/utbildningar som finns registerade hos a-kassan.

Elektroniska Utbetalningsspecifikationer
    Från utbetalningen i maj 2005 kan du som har loggat in dig med ett lösenord och inte talsvarskoden också se dina utbetalningsspecifikationer. Klicka på "Utbetalningar" till höger för att komma till dem.

• lövet2

Jag fick Vår Kokbok i present när jag flyttade hemifrån. Att läsa mig till hur man lagar mat, det var något som passade mig. Jag försökte och misslyckades och försökte igen. Ibland ringde jag till mamma och frågade om någon detalj ...

• Tinka70

...dem ringer & hotar med polisanmälningar mm jag har ju självklart förklarat hur det ligger till..vet att jag har gjort fel..men dem förstår inte mig vad ska jag göra???

Oj, hade ingen aning om att man kunde trycka ctrl+v

Måste vara nån gamal tråd jag läst i, hur kommer det sig att datorn sparar sånt?

• jacke83
    Tinka70 skrev 2007-04-25 14:20:53 följande:
    ...dem ringer & hotar med polisanmälningar mm jag har ju självklart förklarat hur det ligger till..vet att jag har gjort fel..men dem förstår inte mig vad ska jag göra???Oj, hade ingen aning om att man kunde trycka ctrl+vMåste vara nån gamal tråd jag läst i, hur kommer det sig att datorn sparar sånt?
    du markerar något sedan trycker du ctrl + c eller så högerklickar du och väljer kopierar.

för att få fram det igen så använder du ctrl + v eller högerklickar och väljer klistra in
  • Kristin89

istället för att trycka på "kopiera" kan man trycka ctrl + c och istället för "klistra in" kan man trycka ctrl + v

Svar på tråden Vad har du på Ctrl + V nu?